FOTO: Joško Jeličić, zaštitno lice kampanje mladog hrvatskog lifestyle branda

Autor:

Srećko Rundić

Komentiranje utakmica pred kamerama zahtjeva besprijekoran izgled pa je Joško Jeličić potpisao veliki modni transfer za etiketu Bleu Homme.

Naš poznati komentator je postao zaštitno lice kampanje mladog hrvatskog lifestyle branda, koju je svojim objektivom ovjekovječio fotograf Srećko Rundić u prostorima zagrebačkog kluba Katran

“Drago mi je da je netko prepoznao moj modni izričaj i prepoznao u meni potencijalnog partnera. Odnosno da je u meni prepoznao idealnog partnera. Jako mi je stalo do suradnje prvenstveno s hrvatskim brandom, jer se kvaliteta vidi na prvi pogled. Drago mi je da sam dio ove modne priče”, izjavio je Joško Jeličić.

Bleu Homme brand nastao je 2015. godine otvaranjem prvog dućana u Dubrovniku. U vrlo kratkom vremenu otvorene su i poslovnice u Zagrebu i Zadru.  Brand je vrlo brzo prepoznat po karakterističnom dizajnu, modnim inovacijam, premium materijalima te raznovrsnom lifestyle asortimanu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.