Hrvatska radiotelevizija (HRT) u 2016. godini obilježila je dvije velike obljetnice – 90. obljetnicu postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnicu postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV). Tom su prigodom osmislili i ostvarili cjelogodišnju komunikacijsku kampanju pod sloganom ‘Ono što pamtimo. Ono što volimo.’, koja je nizom posebnih projekata među kojima su Priče svake generacije, Glasovi vremena i Vremeplov, objedinila niz aktivnosti usmjerenih prisjećanju na bogatu povijest i važan društveni doprinos javnoga medijskog servisa.

Sa HRT-a javljaju kako će zbog pozitivnog odjeka i izvrsne zapaženosti i ove godine nastaviti s kampanjom. “U 2017. godini Hrvatska radiotelevizija okrenut će se sadašnjosti i pod istim sloganom promovirati svoje najgledanije i najslušanije emisije. Emisije Hrvatske televizije (HRT – HTV) i Hrvatskoga radija (HRT – HR), koje su u razdoblju od 2014. do 2016. godine prema istraživanjima gledanosti bile među najgledanijima i najslušanijima, dobile su svoje posebne slogane koji će se upotrebljavati u daljnjoj komunikaciji”, ističu.

Imena emisija i slogani na kalendaru i promocijskim materijalima u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) povezani su s fotografijama hrvatskih prirodnih ljepota, znamenitosti i tradicijske kulture. Na kalendaru i promocijskim materijalima za 2017. tako su se našle sljedeće emisije i slogani: Dnevnik – Samo bitno. Od 1968.; Nedjeljom u dva – Razgovori o kojima se priča.; Dobro jutro, Hrvatska – Tako započinje dan uz mali ekran.; HRT METEO – Ispred vremena.; Jutarnja kronika Hrvatskoga radija – Od jutra do sutra.; Vrtlarica – Dodir prirode.; HRT SPORT – A sada sport… i glazba!; More – More dobrih priča.; Lijepom našom – O njoj pjevamo. Nju volimo.; Plodovi zemlje – Što je nedjeljni ručak bez plodova zemlje?; Hrvatska uživo – Bez zabranjenih tema do rješenja problema.; Otvoreno – Otvara sve vruće teme.; TV kalendar – Mali div od deset minuta.; Pomorska večer Hrvatskoga radija – O moru, pomorcima i brodovima.; Pola ure kulture – Najvažnije od kulture u samo pola ure.

“U nastavku kampanje želimo podsjetiti da su naše emisije unatoč sve brojnijoj konkurenciji i dalje među najgledanijima i najomiljenijima. Posebice smo ponosni na to što su među njima i sadržaji koji nemaju zabavni karakter i koji su dostupni jedino na Hrvatskoj radioteleviziji, što potvrđuje relevantnost i važnost javnoga servisa”, rekao je glasnogovornik HRT-a Igor Ćutuk.

Kampanju Ono što pamtimo. Ono što volimo. Hrvatska radiotelevizija do travnja sljedeće godine nastavit će predstavljanjem vrijednih programskih sadržaja koje pripremaju HRT-ovi televizijski centri i regionalne radijske postaje, a promovirat će se među ostalim i društveni značaj i dosadašnja vrijedna postignuća HRT-ovih ansambala – Simfonijskoga orkestra Hrvatske radiotelevizije, Jazz orkestra Hrvatske radiotelevizije, Tamburaškoga orkestra Hrvatske radiotelevizije te Zbora Hrvatske radiotelevizije.

Komentiraj