Velika rođendanska proslava Hrvatske Lutrije, kojom je obilježila dugih 45 godina postojanja i djelovanja, na zagrebački je Zrinjevac privukla mnoštvo posjetitelja.

Događanje su moderirali Jelena Glišić i Joško Lokas, koji su okupljene vodili kroz bogat program. Nastup ‘Soulfingersa’ rasplesao je goste koji su uživali u veseloj kombinaciji soul i funk melodija uz DJ-a u pauzama.

Hrvatska Lutrija priredila je za sve okupljene odličnu zabavu i igre u sklopu slavljeničkog programa.

“Htjeli smo ovaj slavljenički niz proslaviti s našim vjernim igračicama i igračima na jednoj od najljepših zagrebačkih lokacija. Odlično vrijeme i još bolja zabava obilježili su današnji dan i drago nam je donositi sreću osvojenim nagradama našim vjernim igračima. Osim što 45 godina donosimo “Više od igre“, bitno je što dajemo uvijek kvalitetan doprinos društvu kroz razne korisne djelatnosti, uz uspješno poslovanje tvrtke i to je imperativ našeg djelovanja, baš kao što i slogan sugerira”, rekla je Ana Jazić, glasnogovornica i voditeljica HL Službe za korporativne komunikacije i DOP.

Hrvatska Lutrija je povodom rođendana lansirala i novu kampanju. Za kreativni koncept zadužena je agencija Real grupa uz kreativnog direktora Mara Pitarevića koji stoji iza ove emocionalne priče koja nas prati kroz cijeli život. Uz Kabinet produkciju, redateljica Sonja Tarokić režirala je spot koji najbolje opisuje 45 godina Hrvatske Lutrije, a kroz priču nas vodi glas Željke Fattorini.

Komentiraj