Nakon vrlo dobrog predstavljanja projekta ‘Hrvatska kupaonica’ na sajmu ISH 2017 u Frankfurtu, koji je rezultirao je velikim interesom posjetitelja i poslovnih ljudi, projekt se predstavlja i hrvatskoj javnosti tijekom održavanja Proljetnih sajmova na Zagrebačkom Velesajmu, od 04. do 07. travnja.

Projekt je pokrenula Hrvatska gospodarska komora koja je okupila pet istaknutih domaćih proizvođača keramike, sanitarija i kupaonske opreme, koji su hrabro stali su uz bok najpoznatijih svijetskih brandova.

Jedinstveni koncept ‘Hrvatska kupaonica’ sačinjavaju:

  • Keramika Modus – heksagon keramičke pločice (posebne dekor pločice s motivom paške, lepoglavske i hvarske čipke)
  • Aquaestil plus – kada i polica sa pripadajućim posudama
  • Bokart – ogledalo i stakleni dekori
  • Nord produkt – umivaonik sa ormarićima, slavine
    • Santaj plastika – plastika, kupaonska galanterija

Cilj ovog hrvatskog projekta je pružiti pomoć u podizanju dodane vrijednosti hrvatskog gospodarstva kroz povezivanje i međusobnu suradnju hrvatskih proizvođača i angažman dizajnera koji djeluju pri HGK udruženi u Zajednicu za industrijski dizajn.

Projekt ‘Hrvatska kupaonica’ predviđa ponudu kupaonica u tri cijenovna razreda, razmatra se i posebna ponuda za bolnice te za invalide. Istaknimo kako je kada tvrtke Aquaestil plus dobila prestižnu nagradu ‘Red Dot’ za dizajn u 2016. godini…

Jedinstven primjer povezivanja domaćih proizvođača prepoznao je Zagrebački velesajam i ponudio partnersku suradnju na promociji te ponudio posebno izložbeno mjesto.

Daljnje aktivnosti i informacije pratite na www.facebook.com/keramikamodus.

20170316_154235_resized

20170314_120651_resized
Projekt ‘Hrvatska kupaonica’ na sajmu ISH 2017 u Frankfurtu
Modus keramičke pločice s motivom paške, lepoglavske i hvarske čipke

20170317_161335_resized

kupujmo hrvatsko

Hrvatska kupaonica

Hrvatska kupaonica1

Komentiraj