Film „Joker“ prikazivat će se uz orkestar koji će uživo izvoditi glazbu iz filma

press

Film Joker iz 2019. godine ponovno će se prikazivati ​​u kinima u Velikoj Britaniji s nagrađivanom partiturom napisanom za orkestar koju potpisuje skladateljica Hildur Guðnadóttir.

Turneja na kojoj će se prikazivati film ‘Joker’ uz orkestar koji će uživo izvoditi glazbu nazvana je ‘Joker – Live In Concert’, a počet će prvom izvedbom u londonskom Eventim Apollo 26. rujna. Na prvoj izvedbi će orkestrom  ravnati  dirigent i orkestrator originalnog soundtracka Jeff Atmajian dok će u nastavku turneje tu funkciju preuzeti Dave Mahoney iz tvrtke za promociju i produkciju koncerata SENBLA.

“Oduševljena sam što ću vidjeti i čuti ‘Jokera’ u kinu sa živim orkestrom”, rekla je skladateljica Guðnadóttir. “Kada smo snimali glazbu, orkestar je toliko iznova i detaljno posvetio pažnju izvedbama da smo svi doslovno držali dah tijekom većine snimanja. Bilo je to prekrasno putovanje. Tako sam sretna što opet mogu biti na tim projekcijama i što će publika to doživjeti.”

Redatelj filma ‘Joker’ Todd Phillips tim je povodom izjavio: “Govorim u ime kompletnog tima filma ‘Joker’ kada kažem kako smo oduševljeni suradnjom sa SENBLA-om i Olliejem Rosenblattom na projektu ‘Joker – Live In Concert’. Mislim da je to sjajan način da publika doživi ukleti i impresivni rezultat Hildure Guðnadóttire dok svjedoči o silasku Joaquina Phoenixa u ludilo kao Arthur.”

Film ‘Joker’ je okrunjen titulom najpopularnijeg kućnog filma u Velikoj Britaniji 2020. godine. Naime, podaci British Association for Screen Etretainment (BASE) govore da je sektor kućne zabave lani porastao za 26 posto, a ukupna tržišna vrijednost iznosila je 3,3 milijarde funti.