Facebook se usredotočio na organizaciju Informativnog glasačkog centra za američke predsjedničke izbore

Autor:

Sanjin Strukic/PIXSELL

Poznata društvena mreža facebook se usredotočila na organizaciju svog Informativnog glasačkog centra i angažman velikog broja zaposlenika na tome, piše engadget.com. Mark Zuckerberg je otkrio kako će američkim korisnicima društvene mreže Informativni centar biti dostupan na vrhu njihovih stranica i profila nakon otvaranja facebook i Instagram aplikacija.

Ovogodišnji izbori za američkog predsjednika su imali snažnu tehničku potporu oko registracije birača na mjestu prebivališta, a u projekt se uključio i facebook. Sada će nove službene odredbe, rokovi za registraciju, pojedinosti oko glasovanja putem elektroničke pošte i moguće promjene oko izbornog procesa  odmah biti vidljive i dostupne biračima.  Sustav će automatski na tekstove o izborima stavljati poveznicu na Informativni centar, a isto će biti primijenjeno na objave političara i  organizacija koje vode kampanje.

Pojačana je kontrola lažnih vijesti i informacija oko izbornih pravila na stranicama društvene platforme. Oni političari ili organizacije, koje prekrše pravila facebooka ili naruše odredbe o oglašavanju će biti upozoreni, dok će takve objave biti označene.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.