Eurosender pomaže Djedu Mrazu da dostavi darove na vrijeme

Autor:

Eurosender

Eurosender, rezervacijski sustav za dostave, ove je godine preuzeo poslove Djeda Mraza kako bi ga oslobodio stresa, no prije toga su napravljene ‘detaljne kalkulacije’ o svemu što je potrebno za isporuku svih darova, svoj djeci, u samo jednoj noći.

Djed Mraz već stoljećima svakog prosinca donosi očaravajući osjećaj iščekivanja i radosti u domove diljem svijeta. Njegov zadatak je staviti osmijeh na svako lice, a isti zadatak ima i Eurosender, jedan od vodećih europskih rezervacijskih sustava za dostavne usluge. To čini pronalaženjem riješenja za brže i učinkovitije isporučivanje darova iz Djedičinog logističkog centra u Laponiji.

Tvrtka Eurosender je izračunala rute, a njezini vilenjaci, davatelji usluga dostave, napravili su završne provjere svoje logističke flote te je sve spremno za izvršenje najvažnije misije u godini – dostavu svih darova svoj djeci na vrijeme.

U svijetu je otprilike 1.9 milijardi djece u dobi do 14 godina. Oko 400-500 milijuna djece odrasta očekuje posjet Djeda Mraza. Dobivamo broj od oko pola milijarde paketa koji se isporučuju u jednoj noći. Različite vremenske zone mogu pomoći Djedici da dobije malo na vremenu. Pretpostavimo da je težina jednog dara jedan kilogram. To znači da bi ukupna masa svih pošiljki pohranjenih u logističkom centru Djeda Mraza u Laponiji bila čak 500 tisuća tona.

Ekspresna flota Djeda Mraza bi trebala istovremeno dostaviti teret težak 20 833 tone.
To znači da bi u isto vrijeme poletjeti trebalo 186 zrakoplova modela Boeing, globalno bi broj zrakoplova potrebnih za isporuku bio 4 464. Dostavni centri, u kojima bi se u svakoj vremenskoj zoni sortiralo gotovo 21 milijun pošiljki, trebali bi imati mogućnost sortiranja 30 do 40 tisuća pošiljki po satu. Nakon sortiranja, darovi bi bili razvrstani u kombi vozila, što znači da bi Djedu bilo potrebno 13 888 vozila i isto toliko vozača. Ukupni broj vozila popeo bi se na brojku 333 312…

Eurosender je uspješno posudio dio Djedove čarolije kako bi dostavio darove na vrijeme.

Udružio se s najuglednijim međunarodnim dostavnim tvrtkama i ujedinio snage za brzu i učinkovitu isporuku svih darova. Kako bi se Eurosender uspješno nosio s visokim volumenom isporuka tijekom mjeseca prosinca, odabrao je dostavne tvrtke s najnaprednijim tehnološkim mogućnostima i najvećim kapacitetom za zadovoljenje potreba kupaca.

Eurosender je dostave tvrtke pretvorio u Djedove najkorisnije vilenjake i uspostavio temelj za Djedove ekspresne logističke usluge. U tvrtki Eurosender dobro znaju da će svaki dar rezultirati osmjesima na licima djece i vjeruju kako će ovaj posao odraditi jednako dobro kao Djed Mraz.

infografika_logistika-djeda-mraza

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)