Etičnije poslovanje: adidas se obvezuje na budućnost bez krzna

Gigant sportske odjeće adidas objavio je u srijedu da će se obvezati na budućnost bez krzna i pridružiti se globalnom programu ‘Trgovine bez krzna’. Iako adidas trenutačno ne prodaje proizvode od životinjskoga krzna, današnja obveza trajnog odricanja od krzna pokazuje da brend zauzima jasan stav o dobrobiti životinja, navode iz Udruge Prijatelji životinja

“Kao jedan od najvećih svjetskih brendova sportske odjeće, adidas predvodi put kako bi se više marki prebacilo na alternative korištenju životinja. Prijatelji životinja, zajedno s Fur Free Allianceom, sa zadovoljstvom pozdravljaju adidas kao 1500. tvrtku za prodaju odjeće koja se pridružila programu ‘Trgovine bez krzna’ i prigrlila dobrobit životinja”, poručuju.

Frank Henke, viši potpredsjednik kompanije za održivost u adidasu kaže da pokreću temu održivosti us vim područjima asortimana i poslovanja. “Već od 2018. nabavljamo isključivo održiviji pamuk, od 2024. upotrebljavat ćemo jedino reciklirani poliester, a ove godine lansirat ćemo prve tenisice koje su izrađene prikladno za preradu. Jednako tako raste broj veganskih proizvoda s tri pruge – od prošle godine, na primjer, popularni klasici tenisica Stan Smith i Superstar dostupni su kao veganske verzije. Trajno odbacivanje krzna naglašava našu predanost u potrazi za održivim inovativnim materijalima i širenju njihove proizvodnje”, rekao je Henke.

“Oduševljeni smo što smo adidas dočekali kao 1500. brend koji se pridružio našem programu. Ne samo da je predanost politici bez krzna suosjećajna nego je i progresivna. Današnji potrošači podržavaju modne marke koje brinu o životinjama i okolišu, a adidasov prijelaz prema održivim materijalima čini ga liderom u tom pogledu”, kaže Brigit Oele, voditeljica programa Fur Free Alliancea.

‘Trgovina bez krzna’ vodeća je svjetska inicijativa za povezivanje tvrtki koje ne koriste krzno s potrošačima koji traže etičnu robu. Posluje u više od 25 zemalja i međunarodna je inicijativa Fur Free Alliancea, koalicije koju čini više od 50 organizacija za zaštitu životinja širom svijeta, koje rade zajedno na okončanju uzgoja i ubijanja životinja zbog njihova krzna.. Temelji se na lavini politika bez krzna koju su usvojile svjetske modne marke uključujući Pradu, Gucci, Zaru, H&M i mnoge druge. Kako globalno raste zabrinutost zbog životinja koje su uzgajaju i ubijaju radi krzna tako se krzno diljem svijeta sve više odbacuje. Posljednjih godina desetak europskih zemalja uvelo je zabrane proizvodnje krzna uključujući Norvešku, Belgiju i Nizozemsku, a američka država Kalifornija zabranila je prodaju krzna.

Komentiraj