Engleska Premier League postala partner hit serije “Ted Lasso”

Humoristična serija „Ted Lasso“, priča o treneru američkog nogometa koji sasvim slučajno postane trener engleskog nogometnog prvoligaša, toliko je oduševila publiku i kritiku da je nedavno osvojila nekoliko televizijskih Emmy u najvažnijim kategorijama, uključujući i onu za najbolju humorističnu seriju. Kolika je njena popularnost nakon prikazane dvije sezone govori i podatak da je engleska Premier League odlučila postati partner, odnosno sponzor, serije.

Kako je objavio portal The Athletic, producenti serije „Ted Lasso“ potpisali su ugovor po kojem će u seriji moći koristiti razna obilježja Premier League, od arhivskih fotografija do loga svojih engleskih prvoligaških momčadi, čak će moći koristiti i pehar koji dobiva prvak engleske nogometne lige . Procijenjuje se da je taj ugovor vrijedan 680 tisuća dolara te će se njegovi benefiti vidjeti tijekom treće sezone serije „Ted Lasso“.

Seriju „Ted Lasso“ glumački predvode osvajači nagrade Emmy Jason Sudeikis, Hannah Waddingham i Brett Goldstein zajedno sa Brendanom Huntom, Philom Dunsterom, Juno Temple i Jeremyjem Swiftom. Serija o izmišljenom engleskom prvoligašu koji u prvoj sezoni ispada iz prve lige a u drugoj se bori da se vrati u najelitniju razinu natjecanja prikazuje se na streaming platformi AppleTV+.

Komentiraj