Endorphin Magine LTD postao novi partner HNS-a za medijska i televizijska prava

Hrvatski nogometni savez  je na finalu Hrvatskog nogometnog kupa u Šibeniku potpisao ugovor s novim partnerom za medijska i televizijska prava, tvrtkom Endorphin Magine LTD. Prema navodima Sportskih novosti radi se o ugovoru prema kojemu je fiksni iznos 7 milijuna eura po sezoni, a uz moguće bonuse i sponzorstva on bi mogao narasti i do 10 milijuna eura. Ugovor je prema najavama trebao biti potpisan na 10 godina (7 fiksno + opcija produženja za dodatne 3), a isti stupa na snagu od ljeta 2022. godine. Do tada je važeća suradnja s tvrtkom VOX Nogomet u većinskom vlasništvu Ivana Blažička.

>> HNS će s tvrtkom Endorphin Magine sklopiti ugovor o prodaji TV prava

Nakon javnog poziva na dostavu ponuda za televizijska i medijska prava na utakmice pod ingerencijom HNS-a, Hrvatski nogometni savez sa zadovoljstvom može potvrditi kako je potpisan ugovor s novim medijskim partnerom saveza, kompanijom Endorphin Magine LTD. Svečano potpisivanje ugovora održano je na šibenskom Šubićevcu u poluvremenu finalne utakmice Hrvatskog nogometnog kupa, a ugovor su potpisali predsjednik HNS-a Davor Šuker i predsjednik uprave Endorphina Gunnar Winbergh, navodi se u priopćenju Saveza.

Počevši s natjecateljskom godinom 2022./23., Endorphin će preuzeti produkcijska i distribucijska prava za sve utakmice u HNS-ovom vlasništvu – uključujući muška i ženska klupska natjecanja, utakmice futsalskih, mladih i ženskih reprezentacija te necentralizirane prijateljske utakmice A reprezentacije.

Uprava Endorphina ima dugogodišnje iskustvo na području televizijskih prijenosa te prijenosa sportskih događanja. Predsjednik uprave Endorphina Gunnar Winbergh također je član odbora tvrtke Magine Pro, jedne od vodećih kompanija na području internetskog prijenosa video sadržaja (OTT i VOD). U sklopu navedene funkcije Winbergh je sudjelovao u projektima s televizijskim kućama poput BeIN te u brojnim drugim sportskim prijenosima u Njemačkoj i Švedskoj. Magine Pro također uspješno djeluje na području zabavnog sadržaja te su surađivali s tvrtkama poput Flixola, PassionFlixa te Sappe, pojašnjavanju iz HNS-a.

“Naša suradnja s Endorphinom rezultat je rastućeg ugleda hrvatskih nogometnih natjecanja te je početak nove etape za hrvatski nogomet, koji u proteklih nekoliko godina proživljava procvat na području reprezentativnih rezultata, ali i na području uspjeha hrvatskih klubova. Rad i kvaliteta unutar naših klubova pomogli su nam podići međunarodni ugled hrvatskih natjecanja te sklopiti ovaj sjajan ugovor, koji će njima zauzvrat uvelike pomoći u daljnjem rastu. Siguran sam kako će se Endorphin pokazati kao odličan partner u razvoju nogometa u Hrvatskoj. Radujemo se zajedničkoj suradnji na globalnoj promociji hrvatskog nogometa te na povećanju dostupnosti naših natjecanja međunarodnoj publici”, izjavio je predsjednik HNS-a Davor Šuker.

– “Presretni smo što nas je HNS odabrao kao globalnog medijskog partnera za hrvatski nogomet. Već dugi niz godina pratim hrvatski nogomet te sam zaista impresioniran kvalitetom i uzbuđenjem koje vidim na terenu. Veselimo se što ćemo hrvatski nogomet moći podijeliti s gledateljima diljem svijeta”, izjavio je glavni partner u kompaniji Endorphin Gunnar Winbergh.

Komentiraj