Elon Musk imenovao je Lindu Yaccarino novom izvršnom direktoricom Twittera

Autor:

23.04.2022., Zagreb - Drustvena mreza Twitter.   Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Elon Musk imenovao je Lindu Yaccarino, bivšu šeficu oglašavanja u NBCUniversalu, novom izvršnom direktoricom Twittera. Potvrda je stigla nakon što je NBCUniversal rekao da gospođa Yaccarino odlazi, nakon 12 godina rada u toj medijskoj tvrtki. Musk je dan ranije objavio da je pronašao novog šefa za Twitter, ali nije otkrio  identitet.

Musk koji je prošle godine kupio Twitter za 44 milijarde dolara, bio je pod pritiskom da nađe nekoga drugoga da vodi tvrtku i ponovno usmjeri pozornost na svoje druge poslove, koji uključuju proizvodnju električnih automobila Teslu i raketnu tvrtku SpaceX. Musk je rekao da će ostati uključen u Twitter kao izvršni predsjednik i glavni tehnološki direktor.

U NBCUniversalu, Yaccarinoje  nadgledala  2000 ljudi i bila je uključena u pokretanje njihove usluge streaminga. Pridružila se tvrtki 2011., nakon 15 godina rada u Turner Entertainmentu i zaslužna je za dovođenje mrežne prodaje oglasa u digitalno okruženje.

Ona će Twitteru donijeti bogatu pozadinu u oglašavanju, na koje se tvrtka oslanja kako bi zaradila novac, a koje je naglo opalo otkako je Musk preuzeo vlast. “Ako Twitter želi bolje naplaćivati svoje usluge nego je to radio, onda je ovaj potez znak novog početka, a Linda je idealna osoba da to ostvari”, rekla je Claire Atkinson, glavna dopisnica za medije u Business Insideru, koja je dva desetljeća pratila karijeru Yaccarino.  “Ona je osoba kakvu mogu zamisliti da Elon Musk treba”, dodala je  Atkinson.

Mnoge velike tvrtke zaustavile su svoju potrošnju na Twitteru u tjednima nakon što je Musk preuzeo vodstvo, zabrinute kako bi promjene koje on donosi mogle utjecati na njihove brendove. On je odmah otpustio tisuće zaposlenika, uključujući ljude koji su bili zaduženi za rješavanje osjetljivh sadržaja. Također je preinačio način na koji usluga potvrđuje račune, naplaćujući plave kvačice, što je potez za koji su kritičari rekli da može olakšati širenje dezinformacija. Musk je priznao “velike” padove prihoda, iako je prošlog mjeseca za BBC rekao da se kompanije vraćaju na Twitter.

 

 


Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.