Elizabeth Olsen proslavila se u filmovima Marvela. Sada ih brani od kritika

Credit: Courtesy of Marvel Studios

Marvel Studios

Kako se u kinima pojavi neki film u produkciji Marvela tako se ponovo pokreću razgovori o kvaliteti tih filmova. Slavni redatelji Martin Scorsese i Francis Ford Coppola među prvima su iznjeli svoje negativne stavove nakon čega su glumci iz filmova Marvela (skupina koja u ovom trenutku obuhvaća veći dio hollywoodske A-liste) stali u obranu franšize. Posljednja među njima je Elizabeth Olsen koja glumi u filmu „Doktor Strange u multiverzumu ludila“ a glumila je i u Marvelovoj seriji „WandaVision“. I ona smatra da su kritike pretjerane.

“Ne kažem da snimamo nezavisne umjetničke filmove, ali takve kritike umanjuju vrijednost naše filmske ekipe, što me smeta“, rekla je Olsen. “Tu rade neki od najnevjerojatnijih scenografa, kostimografa, snimatelja – osjećam da ova vrsta kritike umanjuje njihovu vrijednost, a to su ljudi koji rade nagrađivane filmove.” Ona shvaća da Marvel pravi određenu vrstu filmova za široku publiku, ali vjeruje da to ne bi trebalo umanjivati znanje i vještine koje se primjenjuje prilikom snimanja tih filmova. “S glumačke točke gledišta potpuno razumijem da se događa drugačija vrsta izvedbe. Ali mislim da kritiziranje filmova Marvela znači i kritiziranje stotine vrlo talentiranih ljudi iz ekipe. Tu postajem malo nervozna zbog toga.”

Olsen kaže da se trebala pojaviti samo u tri Marvelova filma kada je prvi put dobila ulogu, te je bila ugodno iznenađena kada je Marvel poželio nastaviti raditi s njom. “Prijavila sam se za samo nekoliko filmova, tako da je i dalje iznenađenje činjenica da me žele koristiti za više projekata”, rekla je. “Bila sam zbunjena s time koliko sam sreće imala kada su me angažirala za ‘WandaVision’.”

Olsen je dodala da ne vidi kraj svom Marvelovom putovanju i da je spremna nastaviti snimati Marvel filmove i serije sve dok kvaliteta ostane na trenutnoj razini.