Elegantno i ugodno: 21 brzi savjet za vedar i zdrav početak 2021

Prevencija je najbolji lijek, reći će mnogi psiholozi, ohrabrujući pritom ljude da se drže malih stvari, koje mogu napraviti i ispuniti.

Za početak ove godine savjetuju 21 odluku, potez ili aktivnost, koja će pomoći dizanju samopouzdanja i dobivanju osjećaja ispunjenosti.

Ukoliko se, kažu, postave veliki ciljevi, posebice ako smo letargični zbog postojećih okolnosti, moglo bi se dogoditi da ih ne ispunimo i zatim potonemo još dublje.

Male jednostavne stvari znaju činiti čuda i odlično djelovati na naš mentalni i emotivni mehanizam, kažu stručnjaci. Savjetuju ovaj 21 korak.

1. Kupite biljku. Nemojte se okružiti džunglom, kupite jednu biljku po svom izboru koja će vas, iz vama znanih razloga, jako ispunjavati. Pogled na nju davat će vam osjećaj miline.

2. Obojite jedan zid u kući. Nikako se nemojte upustiti u kompleksno bojanje unutarnjih prostorija i sve zakomplicirati, samo odaberite jedan mali kutak kojeg ćete obojiti ili nešto sitno naslikati na njemu.

3. Odaberite prijateljicu ili prijatelja, kolegicu ili kolegu koji s vama dijeli slične stavove prema tjelovježbi. Zajednički odaberite cilj – broj sati treninga, jogginga, vježbanja – i međusobno se pratite. Pritom, odgovornost je podijeljena: ako ste odlučili da ćete do lipnja izvježbati 50 sati joge, svaki od vas mora odraditi 25 sati. Odluka nije uspjela, ako jedan od vas zakaže. Osim što se ljudi na taj način međusobno motiviraju, ujedno se i povezuju.

4. Pametno koristite društvene mreže. Nemojte dozvoliti da vas netko jako umara, živcira ili čini anksioznima.

5. Otiđite na redovite liječničke kontrole. Odagnat ćete nezgrapne sumnje i osjećat ćete se bolje, jer ste brinuli o sebi.

6. Pazite na svoje zube, osmijeh i kožu. Želite da oni sjaje.

7. Svaki tjedan napravite sebi tri zdrave, lagane večere s posebnom pažnjom. Jela neka budu zdrava i vrlo jednostavna, tako da vas priprema razveseli, a ne umori.

8. Dobro se naspavajte. Idite u krevet prije ponoći, u slično vrijeme, a ako vam treba odmak od partnera, spavajte neko vrijeme na odvojenim krevetima.

9. Odredite samo tri nezdrave namirnice čiji unos ćete umanjiti. Ne izbaciti, nego samo reducirati. Budite pritom blagi prema sebi.

10. Izvucite svoj zakopani san, davnu želju i samo je ostavite da stoji po strani. Potražite neki igrani ili dokumentarni film koji govori o osobi ili ljudima koji su napravili nešto nevjerojatno. Samo se inspirirajte, svoju neostvarenu želju nemojte forsirati, pustite je da na svjesnoj razini stoji.

11. Hodajte prirodom redovito. Možete sebi zadati neki blagi cilj, primjerice, hodat ću ili penjat ću se jednom tjedno.

12. Ukoliko koristite dodatke prehrani, pročešljajte malo što sve kupujete, koliko je zaista potrebno i koliko novca odlazi na to.

13. Odredite koga želite zvati telefonom, a tko vam uzima dragocjeno vrijeme. Balansirajte po tom pitanju.

14. Odaberite dobru obuću i odjeću za rekreaciju. Uzmite kvalitetne proizvode, koji će vam trajati neko vrijeme.

15. Provjerite svjetlo u svom domu. Jesu li vam žarulje prejake ili suviše slabe. Loša svjetlost zna jako umarati.

16. Ako uvodite neku novu stvar u svoj život, kombinirajte je s već postojećom. Na taj način, lakše će vam i nova stvar postati željena rutina.

17. Ako se zbog teme koja se ponavlja ne osjećate ugodno, potražite psihološki savjet i podršku. Dobra uputa u pravo vrijeme može na najbolji mogući način promijeniti život.

18. Imajte uvijek barem tri povrća u svom domu, koja se vrlo lagano pripremaju. Na taj način izbjeći ćete nezdravu hranu, koju usput utrpate u sebe, jer se niste stigli na vrijeme organizirati.

19. Redovito radite samo nekoliko vježbi za jačanje jezgre tijela. To daje čudesan osjećaj snage.

20. Koji puta svojim najbližima recite ne.

21. U svoj život uglavite stavku odmor. Bilježite dragocjene trenutke odmora.

Komentiraj