DPDgroup nastavlja rast i objavljuje rezultat od 6.8 milijardi eura za 2017. godinu

Autor:

facebook.com

DPDgroup je objavila rezultate poslovanja za 2017. godinu, koja je bila vrlo uspješna za samu tvrtku, ali i za njene partnere.

Priopćenje za javnost prenosimo u cijelosti: 

S rastom od 11% u odnosu na prethodnu godinu, DPDgroup konsolidirala je svoju poziciju druge najveće međunarodne dostavne službe u Europi i potvrdila poziciju stručnjaka za međunarodnu isporuku paketa” rekao je Paul-Marie Chavanne, izvršni direktor GeoPost / DPDgroup.

DPDgroup nastavila je i tijekom 2017. godine nizati velike poslovne uspjehe s rezultatom od 6,8 milijardi eura, što čini 28% prometa francuske Groupe La Poste čiji je rezultat za istu godinu porastao na 24,1 milijardu eura. DPDgroup je zabilježio porast prodaje od 11% u odnosu na 2016. godinu.

Prvenstveno, ovi rezultati posljedica su ukupnog broja dostavljenih paketa širom svijeta kojih je u prošloj godini bilo čak 1,2 milijarde. DPDgroup oslanja se na hibridnu B2B-B2C mrežu klijenata. Iako B2B segment i dalje nosi 61% volumena u ukupnom poslovanju u 2017., DPDgroup bila je prva B2B služba na tržištu koja je svoje poslovanje otvorila i za B2C klijente. Kao rezultat istog, 37% prometa prošle godine nosi upravo B2C segment, što je porast u odnosu na 2016. godinu kada je udio B2C segmenta u ukupnom prometu bio 34%. Također, zabilježen je rast od 11% u inozemnoj e-trgovini. Ovim je brojkama DPDgroup dodatno učvrstila svoju poziciju drugog najvećeg igrača na europskom CEP (Courier Express Parcel) tržištu.

Kontinuirani inozemni rast

U 2017., DPDgroup nastavlja izvoznu strategiju rasta kroz razne investicije i partnerstva diljem svijeta:

  • Akvizicija 37,5% udjela talijanskog dostavnog operatera BRT, u siječnju 2017. kojom je hrvatskim DPD korisnicima omogućena još brža, gotovo 48 satna, dostava paketa u Italiju.
  • Porast vlasništva nad udjelom dionica u francuskom Stuartu (brzo-urbani-shopping start-up) na 100% od ožujka 2017.
  • Suradnja s Novom Poshtom International (ukrajinska ekspresna kurirska služba) od listopada 2017. kojom je hrvatskim DPD korisnicima omogućena cestovna dostava paketa u Ukrainu.
  • Spajanje DPD Rusije i SPSR Expressa, ključne dostavne službe na ruskom tržištu.
DPDgroup, glavni igrač u međunarodnoj e-trgovini

Porast prekogranične e-trgovine utječe na DPDgroup izvozne tokove koji pokazuju porast od 11% u 2017. godini, kako u B2B segmentu tako i B2C. U 2017. godini, 54% europskih e-kupaca reklo je da su kupili online od stranih web stranica. Od njih 67% je prethodno kupovalo s inozemnih web stranica u Europi (od toga 39% iz susjednih zemalja u vlastitu), a 67% ih je kupovalo s web stranica izvan Europe (među kojima 44% u Kini i 31% u SAD-u).

DPDgroup – prethodnik inovacija

DPDgroup nastavlja pružati premium usluge i veći izbor pogodnosti, slušajući potrebe svojih klijenata:

  • Razvijajući istaknute usluge, poput dostave u traženom vremenskom periodu s „DPD Precise“ u Velikoj Britaniji, kao i s “Chrono Precise” koju nudi Chronopost France.
  • Ciljajući specifična tržišta, kao što su dostava istog dana (“SEUR Now” u Španjolskoj) i dostava namirnica (“SEUR Frio” u Španjolskoj, „Chronofresh“ u Francuskoj i „DPD Food“ u Velikoj Britaniji i Njemačkoj).
  • Uspostavljajući prvu komercijalnu dostavnu liniju dronom u Francuskoj.
Odgovorno poslovanje

Rast DPDgroup je ojačan inicijativom odgovorne održivosti – Driving Change. Što znači da grupacija mjeri svoju CO2 emisiju koja je, uspoređujući s 2013. godinom već smanjena za 10% po jednom paketu na području cestovnog transporta. Ostatak emisije proizašle iz takvog transporta DPDgroup volonterski neutralizira u potpunosti, u čemu prednjači u odnosu na konkurenciju na CEP tržišu”, piše u objavi za javnost.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.