Domaći maloprodajni lanac Sloga Podravska trgovina i dalje ostvaruje kontinuirani rast

Autor:

facebook.com

Sloga Podravska trgovina jedna je od rijetkih domaćih tvrtki koja se može pohvaliti kontinuiranim rastom, koji je ostvarivala čak i za vrijeme najveće ekonomske krize.

Ovaj lokalni maloprodajni lanac u posljednjih pet godina zabilježio porast od 15 posto novootvorenih prodavaonica, istovremeno zadržavajući nivo prihoda te povećao broj zaposlenih za 20 posto.

Prijateljski pristup i orijentiranost prema zadovoljstvu kupaca pozicionirali su Slogu kao vodeći maloprodajni lanac u Koprivničko-križevačkoj županiji, a ekspandirala se i na Varaždinsku i Bjelovarsko-bilogorsku županiju. Uz to se posebna pažnja posvećuje podrijetlu i kvaliteti namirnica, stoga je Sloga oformila vlastitu veleprodaju voća i povrća.

Visoki standardi potvrđeni su aktualnim uvođenjem ISO standarda ISO 9001: 2015. Certifikacija dokazuje da je Sloga Podravska trgovina spremna držati se načela upravljanja kvalitetom koja joj omogućuju povećanje zadovoljstva kupaca i sukladno tome utvrđuje procese pri stvaranju kupcu prihvatljivog proizvoda.

Vjernost kupaca honorira se ugodnim uređenjem prodavaonica, suvremenim programom lojalnosti Hatch koji im kroz karticu ili inovativnu mobilnu aplikaciju pruža dodatne pogodnosti pri kupovini.

U narednom periodu Sloga priprema uzbudljive nove aktivnosti kojima će dodatno osnažiti imidž lokalnog trgovca koji njeguje osobni pristup prema svojim susjedima – kupcima, ali pruža i poticajnu radnu okolinu djelatnicima. Baza poslovanja dakako ostaje dnevno svježa ponuda voća, povrća, mesa i mesnih prerađevina, mliječnih i pekarskih proizvoda…

“U navali stranih velikih trgovačkih lanaca i jeftinih uvoznih proizvoda, ovakav uspjeh lokalnog maloprodajnog lanca dokaz je da se dobrim radom i poštenim odnosom prema kupcima može postići dugoročni rast. Sloga Podravska trgovina nastavlja sa širenjem i uključivanjem suvremenih tehnologija u održavanje kvalitete i poslovanje općenito, kako bi osigurala vrhunsku uslugu i provjerene namirnice te otvorila nova radna mjesta”, izjavio je Jurica Veselić, predsjednik Nadzornog odbora.

O tvrtki:

Sloga podravska trgovina je maloprodajni trgovački lanac roba široke pretežito prehrambene potrošnje, s mrežom od 74 prodajnih mjesta smještenih u Koprivnici i Đurđevcu, te svim općinama i većim naseljima u Koprivničko-križevačkoj županiji. Vizija tvrtke je postati liderom među trgovačkim lancima u kontinentalnoj Hrvatskoj, biti prvi izbor kupaca, pouzdan poslovni partner, najpoželjniji poslodavac i društveno odgovorna kompanija.

jurica-veselic-predsjednik-nadzornog-odbora

Jurica Veselić, predsjednik Nadzornog odbora

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)