Lidl Hrvatska

Do 2022. godine Lidlov kakao, čaj i kava iz održivih izvora

Lidl Hrvatska izdao je još jedno službeno stajalište, i to o nabavi sirovina kave, čaja i kakaa po principu održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci.

Trgovački lanac želi omogućiti svojim kupcima što veću mogućnost praćenja sljedivosti proizvoda, kako bi potrošači mogli informirano odlučivati o procesu kupnje. Lidl neprestano osluškuje potrebe potrošača i upravo zato se obvezao na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine.

Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, Lidl zaključno s 2022. godinom planira certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom.

Sljedeći korak je osigurati i da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine.

Jedan od ciljeva je da se do kraja 2022. godine osigura 100% certificirana sirovina na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja. Iste godine Lidl planira osigurati i 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja.

Lidl Hrvatska aktivno podržava savjesno upravljanje resursima, sprječavanje nepotrebnih sječa šuma i dobivanje sirovina poput celuloze, kave, čaja te kakaa iz održivih izvora, ali i kontinuirano traži alternative. Lidl Hrvatska je od travnja 2017. do danas objavio više službenih stajališta i incijativa o različitim segmentima svoga asortimana, sve u cilju održivosti i unaprjeđenja poslovanja.

Komentiraj