Dizajneri naporno radili da bi novom Mitsubishijevom Outlanderu dali više prostora u unutrašnjosti

Screenshot YouTube

Seiji Watanabe, glavni menadžer odjela za dizajn tvrtke Mitsubishi Motors, je u kratkom intervjuu otkrio da je redizajn vozila uvijek “veliki korak i odgovornost”.

Svi dizajnerski timovi nastoje predstaviti promjene, koje za novi model vozila moraju biti “uzbuđujuće i jasno definirane”. Ideje moraju pratiti osnovni i dogovoreni koncept, a kod novog Outlandera nastojalo se dodatno povećati prostranost u unutrašnjosti.

Primjećuje se kako je Outlander sad još širi, ali je i dinamičniji, Promjene su ostvarene i manjim zahvatima unutar kabine, dok je tim odabirom materijala i načinom šivanja presvlaka sjedala naglasio luksuzno unutrašnje uređenje.

Uvođenje promjena prati i korištenje novih tehnologija, digitalni zasloni i brzinomjer otkrivaju nove mogućnosti za lakši pregled i upravljanje sustavima automobila.

Komentiraj