Dinamo predstavio nove garniture dresova

Aktualni hrvatski prvak Dinamo predstavio je nove garniture domaćeg i gostujućeg dresa za sezonu 2022/2023 svjetski poznatog i popularnog brenda adidas i tehničkog sponzora kluba. Treća adidas garnitura bit će predstavljena kasnije tijekom sezone.

Domaći plavi adidas dresovi bit će premijerno predstavljeni na derbi utakmici između Dinama i Hajduka 9. srpnja na stadionu Maksimir, dok će gostujući dres premijeru doživjeti na prvom gostovanju u novoj sezoni.

Poruka ovogodišnje kampanje fokusira se na činjenicu da je Dinamo ponos svih navijača i građana Zagreba te da je ljubav prema plavoj boji bezvremenska. Dinamo ne pronosi izvan granica Hrvatske samo svoje ime kroz utakmice i europska natjecanja, već pronosi ime Hrvatske te utječe na uspješnost i cijenjenost hrvatskog sporta i hrvatskog nogometa – navodi se u službenom priopćenju ‘Plavih’.

Svaki navijač Dinama od malih nogu uz podršku igračima s iznimnim ponosom slavi pobjede, dobre rezultate i trofeje ”plavih”, a plava boja simbolizira svake godine pripadnost Dinamu u svakom smislu – sportski, navijački, generacijski, emotivno. ”Osjeti plavo” iz tog je razloga slogan ovogodišnje kampanje – objašnjavaju iz Maksimira.

Home dres prepoznatljive plave boje ove sezone ima posebno zanimljiv dizajn te je djelomično dizajniran u retro stilu. Na home dresu kragna ima zlatni obrub kao simbol zlatne generacije 1982. čiju okruglu 40. obljetnicu obilježavamo upravo ove 2022. godine. Brojevi na dresu također će biti replike brojeva iz 1982, bijele boje uz zlatni obrub. Upravo kroz te detalje ideja je bila podsjetiti navijače na dresove iz tog slavnog razdoblja, s obzirom na to da klub kroz cijelu godinu provodi brojne aktivnosti na temu velike obljetnice.

Gostujući dres bit će bijele boje, što je Dinamo kroz povijest imao već u nekoliko navrata, ali uz zanimljiv uzorak u plavim nijansama. Brojevi na bijelom dresu bit će plave boje uz bijeli obrub, dok je kragna plave boje. Ovoga puta boju gostujućeg adidas dresa izabrali su navijači putem izbora u aplikaciji Socios.com gdje su mogli birati između tri ponuđene boje za novi gostujući dres. Pobjedu je uz 40% glasova odnio prijedlog bijele boje što će svakako biti zanimljivo vidjeti na terenu.

Igrači Dinama nosit će na svim dresovima grb s tri zvjezdice koji označava 33 osvojena naslova prvaka, dok na leđima kod ovratnika ostaje ispisan slogan kluba ”Nema predaje”.

U promotivnoj kampanji ove godine sudjeluju igrači Arijan Ademi, Luka Ivanušec, Josip Drmić i Robert Ljubičić te nogometašica ŽNK Dinamo Laura Kopić koji su prvi imali priliku odjenuti nove unikatne dresove.

Brend adidas popularan je diljem svijeta te je već nekoliko godina ponosni sponzor hrvatskog prvaka koji niže kontinuirane uspjehe u domaćim natjecanjima i na europskoj sceni, uvijek ponosno noseći logo adidasa na prsima. Ujedno je ovaj globalni brend službeni sponzor najvažnijih nogometnih turnira na svijetu među kojima su FIFA World Cup ™, Europsko prvenstvo UEFA i UEFA Liga prvaka te sponzorira neke od najboljih svjetskih klubova uključujući Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Bayern München i Juventus. U elitnom društvu nalazi se već niz godina i najuspješniji hrvatski nogometni klub – zagrebački Dinamo.

Novi dres po cijeni od 599kn za odrasle (muški i ženski dizajn) te dječji dres po cijeni od 499kn u prodaji će biti od četvrtka 7. srpnja u oba Dinamova fan shopa (stadion Maksimir i Jurišićeva 2a) te u web shopu.

Komentiraj