DANI KOMUNIKACIJA Sto problema s pojmom Brexita koji se stvara u medijskom prostoru

Autor:

Pixsell

Kako prebroditi neizvjesnost, u ovom trenutku najbolje zna Velika Britanija koja se i “dalje bori” s Brexitom, a što o tome imaju za reći novinarka vanjske politike, komunikacijski stručnjak i britanski veleposlanik u Hrvatskoj, saznajte na Danima komunikacija u Rovinju.

U medijima širom svijeta jedna tema ne jenjava – Brexit. Britanci još uvijek odlučuju kako točno provesti rezultat referenduma iz 2016. na kojem je većina glasala za izlazak iz EU-a te vlada strah i podijeljeno mišljenje prema događaju za koji već sada znamo da će postati zapamćen i potaknuti brojne reakcije.

Neizvjesnost, zasićenost medija te zabrinuta javnost, stavovi Britanaca, ali i svih ostalih Europljana oblikovani su slikom Brexita koja se stvara u medijskom prostoru.

Koliko komunikacijski stručnjaci utječu na percepciju Brexita u očima građana Ujedinjenog Kraljevstva, ali i cijele Europske Unije? Mogu li kvalitetni odnosi s javnošću u takvim trenucima pomoći stabilizaciji situacije?

Koji su odgovori na ova, ali i brojna druga pitanja o kampanji koja utječe i na budućnost Europske unije, na panelu će komentirati dopisnica Jutarnjeg lista s adresom u Londonu, Ana Muhar Blanquart, britanski veleposlanik u Hrvatskoj, Andrew Dalgleish i stručnjak za odnose s javnošću te politički komentator Krešimir Macan.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.