Na najvažnijem nacionalnom festivalu oglašavanja, Dani komunikacija, najprestižniju nagradu X za agenciju godine odnio je McCann Zagreb.

Nagrada X, nagrađuje originalne ideje koji pomiču granice, potvrda je za kreativnost i inovativnost, originalnost kao i dugogodišnje iskustvo, profesionalizam i kvalitetu.

“Nagrada za ‘Agenciju godine’ na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija potvrđuje da je uigrani agencijski tim potpuno posvećen ostvarenju cilja da budemo najbolja agencija u Hrvatskoj. Vjerujem da je ovaj uspjeh najbolji dokaz da smo postavili dobar poslovni pravac te da je dobar temelj za daljnji razvoj. Iznimno sam ponosan na kolege iz agencije i sav uloženi trud i rad, jer je u svojoj suštini ovo zapravo nagrada za nabolje ljude, one koji hrabro, odgovorno i predano rade i time pokazuju što znači ‘snaga ljudi’. Naravno, posebna zahvala ide i našim klijentima bez čijeg povjerenja i podrške nagrade ne bi bile moguće, a partnerski pristup pri kreiranju kampanja očito daje i odlične poslovne rezultate. Meni osobno, kao i čitavoj agenciji, ovaj je uspjeh najbolji motiv da budemo još bolji”, izjavio je Tomislav Presečki, Managing Director, McCann Zagreb.

“U zadnjih nekoliko godina, McCann je uvijek bio pri vrhu IdejeX. Stoga, činjenica da smo ove godine na samom vrhu za nas je prirodna i logična. Lijepo je dobiti potvrdu struke. Nama puno važnija jest unutarnja energija koju dijelimo u agenciji. Imati kolektiv pun individualaca koji se poštuju, vole i pomažu jedni drugima – jednako je važno kao i titula agencije godine. Jer je ona samo rezultat te energije koju imamo”, dodao je Daniel Vuković, glavni kreativni direktor, McCann Zagreb.

Tim agencije McCann Zagreb je pored nagrada na Ideja X natjecanju osvojio i Effie nagrade, čime je i ove godine dodatno potvrdio da zajedno sa poslovnim partnerima kreira prepoznatljive kampanje.

Osvojene nagrade dolaze podjednako iz područja kreativnog i učinkovitog komuniciranja, od vanjskih do digitalnih medija i to redom:

Ideja X

Zlatna nagrada u kategoriji telekomunikacija – ‘Rollover’ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.

Zlata nagrada za najbolju cjelovitu kampanju – ‘Rollover’ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.

Srebrna nagrada u kategoriji telekomunikacija – ‘Pepeo/Rupa/Uši/’ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.

Brončana nagrada u kategoriji mediji i izdavaštvo – ‘Oglas za posao’ agencije McCann Zagreb i oglašivača Epamedia.

Brončana nagrada u kategoriji društvene akcije – ‘Superseniori’ agencije McCann Zagreb i oglašivača Zaklada Zajednički put/Slagalica.

Nagradu X u kategoriji najbolje cjelovite kamanje za najbolji dizajn i art direction – ‘Rollover’ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.

Finalist u kategoriji korporativne komunikacije – ‘HEP Sport’, agencija McCann Zagreb.

Effie

Brončana nagrada – ‘Rollover’ Hrvatski Telekom, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb.

Brončana nagrada – ‘Shake&Take’ Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann.

Finalist u kategoriji niskobudžetne kampanje – ‘Dubravica kartica’, agencija McCann Zargeb.
Mixx

Finalist ‘Shake&Take’ tvrtke Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann.

Komentiraj