Nakon 70 godina postojanja, Dalmacijavino u novogodišnjoj noći na Splitskoj rivi predstavlja novi korporativni logotip, kao prvi korak u uvođenju novog vizualnog identiteta.

Proizvodi s novim bocama i novim etiketama bit će predstavljeni na sajmu GAST koji se od 1. do 4. ožujka 2017. godine održava u Gradu Splitu.

“Od preuzimanja Dalmacijavina cilj nam je vratiti kompaniji mjesto koje joj pripada na tržištu, a osuvremenjivanje vizualnog identiteta je važan korak na putu ostvarenja tog cilja. Želimo da Dalmacijavino ponovo bude prepoznato kao snažan brend koji kupcima svih generacija nudi kvalitetne proizvode uz prihvatljivu cijenu”, rekao je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina, dodajući kako tvrtka radi i na povećanju kvalitete postojećih proizvoda te razvoju novih.

Izvori novog vizualnog identiteta

Novi vizualni identitet predstavlja Dalmacijavino kao suvremeni brend koji u sebi nosi pozitivan sentiment prošlosti i tradicionalne vrijednosti. Novim identitetom i novim sloganom brend poručuje: kada radiš onda radi, kada odmaraš onda odmaraj, a kada uživaš onda uživaj. A u svakome od tih trenutaka Dalmacijavino je uz tebe s nekim od svojih proizvoda.

Priča o ‘Pomalo’ je u vizualnom izričaju ispričana kroz stilizirano slovo D i dva galeba koji simboliziraju Dalmaciju, asocirajući na trenutke opuštenosti koje doživljavamo sjedeći uz obalu mora.

dalmacijavino-znak

“Mogu reći da je ovo jedan od dražih projekata Imago reklamne agencije u posljednje vrijeme. Cilj koji smo si dodatno postavili bio je uvesti poznate dalmatinske specifičnosti kako u vizualnu pojavnost tako i u sadržaj budućeg pozicioniranja Dalmacijavina, uz ipak potrebno zadržavanje osnovne prepoznatljivosti. A taj ‘dalmatinski način življenja’ najbolje se osjeća u sloganu ‘Pomalo’ i vidi u stiliziranim galebovima u novom znaku Dalmacijavina”, otkrio je Damir Ciglar, direktor Imago reklamne agencije, koja je osmislila novi vizualni identitet Dalmacijavina.

U 2017. godini Dalmacijavino predstavlja Kvasinu barrique, jedinu domaću kvasinu koja je tri godine odležala u barrique bačvama. Ovaj će proizvod biti jedinstven po tome što je kvasina rađena od grožđa visoke kvalitete, a na tržištu će se pojavljivati svake tri godine.
Tvrtka će proširiti ponudu vrhunskih vina i snažnije zakoračiti u premium segment tržišta. Trenutačno je u segmentu vrhunskih vina Dalmacijavino prisutno s drniškim Merlotom. U 2017. godini na tržište se vraća Faros, vrhunski hvarski plavac mali, dok se u segmentu bijelih vina uvodi Pošip.

“Cilj tvrtke je biti lider u Dalmaciji i jače se pozicionirati u svim krajevima Hrvatske, a plan je u sljedećih nekoliko godina napraviti i snažan iskorak na regionalna, ali i druga europska tržišta. U Sloveniji jedan od naših proizvoda već sada zauzima više od 90 posto tržišta, a Pipi se izuzetno dobro prodaje u Bosni i Hercegovini. Nedavno smo potpisali ugovore s distributerima u Austriji i Crnoj Gori. Prve isporuke svih kategorija naših proizvoda za ta tržišta kreću uskoro”, izjavio je Luka Diel-Zadro.

Novi suvremeniji izgled dobit će i bezalkoholno piće Pipi, uz zadržavanje retro stila.

Nove boce i etikete dobit će vina Merlot Barrique, Pošip, Faros, Merlot, Kaštelet, Pelješac, Debit, Bogdanuša, Rose, Plavina, Šjor Bepo, Peristil i Dalmatinac…

dalmacijavino-txt

Komentiraj