Cruz i Rubio nakon debate popularni na društvenim medijima

Autor:

EPA/TANNEN MAURY

Republikanski predsjednički kandidat Ted Cruz privukao je veliku pozornost na društvenim medijima tijekom republikanske debate u utorak navečer, bacivši u drugi plan favorite.

Američki senator iz Teksasa, koji je po anketama negdje u sredini, osvojio je tijekom debate maksimalnih 11 bodova na ljestvici popularnosti na društvenim medijima te izazvao najveći broj komentara na Twitteru, pokazala je analiza Thomson Reutersa.

Cruz je pretekao vodeće republikanske kandidate Donalda Trumpa, koji je osvojio 3,3 boda, čime je bio četvrti, te Bena Carsona, koji je dobio negativnih 6,7 bodova i smjestio se na peto mjesto, što se dogodilo prvi put od početka kampanje.

Rezultat veći od 0 znači da je o kandidatu na Twitteru bilo više pozitivnih komentara od negativnih. U debati u Milwaukeeu, četvrtoj zaredom, sudjelovala su osmorica kandidata.

Na treće mjesto izbio je američki senator Marco Rubio s Floride, također kandidat srednjeg ranga, sa 6,5 boda.

Na drugom je mjestu senator Rand Paul iz Kentuckyja koji je popularnost povećao pred kraj debate ispravivši Trumpa koji nije znao da Kina nije potpisnica Transpacifičkog partnerstva (TPP), novog trgovinskog sporazuma. Dobio je ukupno 8,1 bodova.

 

  • Carson je s druge strane imao najpopularniji post na društvenim medijima – njegova fotografija s unukom prije debate prikupila je više od 171.300 lajkova na Facebooku.

 

Među najnavođenijim Cruzovim riječima su one o porezima i poreznoj upravi (IRS): “Washington je temeljito iskvaren. Više riječi ima u poreznom zakonu nego u Bibliji. A nijedna od njih nije tako dobra.”

Njegove riječi o vanjskoj politici: “Mislite da je obrana zemlje skupa; pokušajte je ne braniti” su također bile među najnavođenijim, na Twitteru.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)