Crni petak će donijeti veću popularnost potrošačke elektronike i IT-a

Unsplash/Andras Vas

Crni petak obično stavlja kategoriju potrošačke elektronike i IT-a u sam vrh potražnje zbog visokih popusta, a na ovaj datum i vikend su kupci čekali već neko vrijeme, prenosi ictbusiness.info.

Zbog pandemije koronavirusa, slabije opskrbe i rasta cijena Crni Petak nije imao značaj kao prijašnjih godina, bum internetske trgovine u vrijeme karantene je naštetio trgovinama i ove godine smanjio potražnju u ovoj kategoriji.

“Za ovogodišnju promotivnu sezonu, grupe proizvoda s posebno slabom potražnjom u prošlim mjesecima najvjerojatnije će biti više snižene. To će posebno vrijediti za proizvode masovnog tržišta, s obzirom na to da premium artikli još uvijek uživaju stabilnu potražnju i stoga zahtijevaju manje sniženja. Dvije najvažnije kategorije za koje očekujemo da će vidjeti najveći porast prodaje za promotivni tjedan Crnog petka u usporedbi s prosječnim tjednom ponovno će biti televizori i prijenosna računala”, rekao je Norbert Herzog, GfK stručnjak za potrošačku tehnologiju i trajnu robu.

Ističe se da su televizori već cijeli niz godina među najpopularnijim elektroničkim proizvodima tijekom Crnog petka, a zbog Svjetskog nogometnog prvenstva očekuje se daljnji interes. Za cijelu 2022. godinu GfK predviđa da će se globalno tržište potrošačke elektronike smanjiti oko 7 posto u vrijednosti u usporedbi s prethodnom godinom.

Komentiraj