The Coca-Cola Foundation donirala je zajednicama diljem svijeta više od milijardu dolara od svog osnivanja 1984. godine. Kroz podršku više od 2400 organizacija koje se bave zaštitom okoliša, osnaživanjem žena, edukacijama i unaprjeđenjem zajednica The Coca-Cola Foundation je dosegnula više od 655 milijuna ljudi diljem svijeta.

The Coca-Cola Foundation usmjerena je na ulaganja u zajednice u kojima Coca-Cola posluje, ali i u zajednice u kojima njeni zaposlenici žive i rade. Fondacija djeluje kao globalni fond koji ulaže u lokalne zajednice diljem svijeta s konačnim ciljem da zajednicama vrati najmanje 1 posto operativnog prihoda u prethodnoj godini.

“Što uspješnije poslujemo, to više vraćamo zajednici”, istaknula je ovom prigodom predsjednica The Coca-Cola Foundation-a Helen Smith Price. “Coca-Colino poslovanje je snažno i održivo koliko su i zajednice u kojima djeluje. Današnji potrošači žele podupirati tvrtke koje posluju na filantropski način i koje su spremne učiniti razliku te preferiraju tvrtke koje su društveno odgovorne. Kao tvrtka smo 2007. godine dali javno obećanje da ćemo vratiti 1 posto operativnog dohotka iz svake prethodne godine. Dosegli smo svoj glavni cilj: 1 milijarda u donacijama“, rekla je Smith Price.

U posljednje tri godine The Coca-Cola Foundation podržala je lokalne zajednice u jugoistočnoj Europi s više od 17,5 milijuna dolara prateći prioritetna područja tvrtke u segmentu održivosti: vodni potencijali, recikliranje, osnaživanje žena i dobrobit zajednice. Ove je godine podržala jugoistočnu Europu sa 6,170,000.00 dolara uz 400,000.00 dolara pomoći za požare u Grčkoj.

U Hrvatskoj je Coca-Cola prepoznala činjenicu da se teško pokreću i potiču pozitivne poslovne promjene, a upravo su one ključ razvoja, posebno za zemlju koju napušta mnogo mladih žena. Stoga je Coca-Cola pokrenula projekt Ženska perspektiva koji će se provoditi tijekom 2018. i 2019. godine, a u potpunosti ga s 250.000 dolara financira The Coca-Cola Foundation.

Projekt je namijenjen ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, agroturizmom, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći time očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu. U Hrvatskoj je aktivan i
projekt Živi Dunav, najveći jedinstveni program u Europi koji je The Coca-Cola Foundation podržala. Coca-Cola na ovom projektu surađuje sa WWF-om od 2007. godine s ciljem očuvanja slatkovodnih resursa širom svijeta, ali i kako bi unaprijedila održivo korištenje vode u svom poslovanju postavljanjem ambicioznih globalnih ciljeva. Cilj partnerstva je da se do 2020. godine obnovi područje duž Dunava i njegovih pritoka čiji je vodni kapacitet 12 milijuna m 3 . Projekti restauracije planirani su u Hrvatskoj, Mađarskoj, Srbiji, Bugarskoj i Austriji.

Komentiraj