CHRISTIAN WOLNY: ‘Očekujemo više gostiju iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a’

Autor:

Jadranka Hoteli

Lošinjski Boutique hotel Alhambra & Villa Augusta od ove sezone vodit će Christian Wolny koji je radio za luksuzne hotelske brendove poput The Ritz-Carltona i Shangri-La, a za B&B govori o planovima za novi zamah hotela koji je prepoznat kao jedan od 10 najboljih u Europi

Lošinjski Boutique hotel Alhambra & Villa Augusta od ove će sezone, na poziciji direktora hotela, voditi Christian Wolny koji ima više od 20 godina iskustva u luksuznom hotelijerstvu. Na poziciju direktora lošinjskog hotela dolazi iz luksuznog Al Faisaliah hotela i Al Faisaliah suites. U svojoj karijeri radio je za nekoliko luksuznih hotelskih brendova, poput The Ritz-Carlton, Shangri-La, Langham Hotels and Grosvenore House u Londonu te Rendezvous Hotel u Singapuru. U razgovoru za Business&Banking Christian Wolny otkriva zašto je odlučio nakon Saudijske Arabije doći u Hrvatsku te koje će promjene uvesti u jedan od najluksuznijih hrvatskih hotela koji djeluje u sklopu lošinjske tvrtke Jadranka turizam. Osim što se osvrnuo na rad ovog luksuznog hotela, Wolny je govorio i o tome koliko će rat u Ukrajini utjecati na turizam te koliko se svjetski turizam promijenio tijekom pandemije covida-19.

B&B: Zašto ste izabrali Boutique hotel Alhambru & Villu Augustu kao sljedeću stepenicu u vašoj karijeri?

Na mjesto generalnog menadžera Alhambre predložio me jedan od mojih mentora te sam imao priliku posjetiti Lošinj krajem prošlogodišnje sezone. Odmah sam se zaljubio u Alhambru i odmah sam se mogao vidjeti u ulozi voditelja ovog sjajnog hotela. Dobiti povjerenje za preuzimanje jednog tako luksuznog hotela, pogotovo za nekoga tko prvi put preuzima ulogu generalnog menadžera, stvarno je ostvarenje sna. Isto tako je važno da se korporativna kultura koju je CEO Peter Schoch usadio u svakog zaposlenika te je dio cijele organizacije Jadranka turizma, prilično podudara i s mojim osobnim vrijednostima koje gajim kao lider. Iz tih razloga mi je ideja da postanem dio te grupacije bila vrlo uzbudljiva.

 

‘Želja mi je da se prihvati jedan ležerniji odnos kroz koji bismo se više koncentrirali na individualan pristup svakom gostu’

 

B&B: Koje su vaše prve impresije hotelom, ali i Lošinjem generalno?

Arhitektonski dizajn hotela, koji je izgrađen još kao vila u art noveau stilu za vrijeme Austro-Ugarske, nestvaran je. Kvaliteta i unutarnji detalji su sjajni i ovaj hotel može konkurirati najboljim i najslavnijim svjetskim luksuznim hotelima. Isto tako, lokacija u prekrasnoj uvali Čikat, okružena tirkiznom bojom mora i starim borovima, jednostavno oduzima dah. Lošinj je potpuna suprotnost životu u velikom gradu koji sam vodio prije dolaska u Alhambru, ali riječ je o dobrodošloj promjeni koja mi omogućava da malo usporim, udahnem i da ponovno otkrijem poštovanje prema prirodnim ljepotama.

B&B: Prije dolaska u Lošinj radili ste u hotelu i vilama Al Faisaliah u Rijadu u Saudijskoj Arabiji. Mogu li se ova dva hotela uopće usporediti i što iz vašeg iskustva u Saudijskoj Arabiji možete prenijeti u lošinjski hotel?

Svaki hotel sa svojim zaposlenicima je poseban s različitim prednostima i prilikama. Tim ljudi u hotelu Al Faisaliah je napravio sjajan posao u personalizaciji svakog aspekta putovanja gostiju hotela i ponose se da obraćaju pažnju na svaki detalj. Po onome što sam do sada vidio, Alhambra radi odličan posao baš u tim poljima. Kao novi kapetan broda, veselim se što ću dijeliti moje znanje, iskustvo i strast da pomognem Alhambrinu timu da ostvari nove vrhunce i da našim gostima omogući stvarno nezaboravno i jedinstveno iskustvo pri svakom dolasku u hotel.

B&B: Jesu li vam u planu neke promjene u poslovnom okruženju hotela?

Dolaskom u novi ekosustav uvijek je vrlo nezgodno naći pravi balans između prihvaćanja postojećih procesa i uvođenja nekih promjena. Budući da je naš posao sezonalan, namjeravam se fokusirati na promatranje i shvaćanje tih procesa tijekom moje prve sezone, a istovremeno mi je i želja da prepoznam prilike za unaprjeđenje odnosa prema našim gostima, odnosno želja mi je da se prihvati jedan ležerniji odnos kojim bismo se više koncentrirali na individualan pristup prema svakom gostu, a istovremeno bi se podigla i razina personalizacije naših usluga tako da bi se više vodilo računa o individualnim zahtjevima svakog gosta. S time bi se gostima osiguralo diskretno, prepuštajuće okruženje u kojem bi oni mogli biti ono što zapravo i jesu. Naravno da ću procijeniti i suradnju s našim postojećim partnerima, a sve kako bismo našim gostima osigurali vrhunske proizvode i vrhunsku uslugu koju uostalom i očekuju u hotelu svjetske klase kao što je Alhambra.

 

‘Arhitektonski dizajn Alhambre je nestvaran, može konkurirati najboljim i najslavnijim svjetskim luksuznim hotelima’

 

B&B: Kakva su vam očekivanja za nadolazeću sezonu? Jeste li zadovoljni s dosadašnjim bookingom?

Sa svime što se događalo u svijetu u proteklih nekoliko godina, rekao bih da očekujem neočekivano. Mi ćemo nastaviti davati sve od sebe kako bismo ostvarili naše poslovne ciljeve, a istovremeno ćemo se prilagođavati i pokušat ćemo ostati otporni na sve moguće nepovoljne situacije koje su pred nama i na koje nemamo kontrolu. Naš booking je trenutno bolji nego što je bio u ovom razdoblju prošle godine i imamo više rezervacija nego lani. To su pozitivni indikatori koji su vrlo ohrabrujući i koji nam daju nadu da će ova sezona biti još bolja od prošle. S ukidanjem zabrane putovanja, očekujemo više gostiju iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a, a to će nam pomoći da popunimo rupe koje su nastale ovom posljednjom krizom. Računamo da ćemo 8. travnja otvoriti novu i uzbudljivu sezonu u kojoj će biti mnogo vrhunskih događaja, a prvi je “Kristalni Uskrs” koji je osmišljen da naši gosti proslave ovaj blagdan uživajući u najboljim stvarima koje život može ponuditi. Tematski vikend će ponuditi posebno gastronomsko iskustvo koje uključuje kuhanje s našim slavnim chefom Michaelom Gollenzom te subotnju večeru u restoranu Alfred Keller koja uključuje i koktele nakon večere. Vrhunac će biti nedjeljna brunch ekstravaganza “Mjehurići i iskrice” koja će uključivati stolove ukrašene Swarovski kristalima, živu jazz muziku i uživanje u vrhunskoj gastronomiji koju će prirediti kulinarski tim našeg restorana s Michelinovom zvjezdicom Alfred Keller. Hotelski gosti koji će nam se pridružiti na brunchu dobit će na poklon posebnu olovku ukrašenu Swarovski kristalima, a kristali će biti i tema ponude tijekom uskrsnog vikenda i u Alhambrinu wellnessu.

B&B: Boutique hotel Alhambra & Villa Augusta je poseban hotel za specifičnu klijentelu, koja su to tržišta na koja ciljate i zašto gosti izabiru baš ovaj hotel? Što je specifično u Alhambri?

Iako broj domaćih gostiju raste, naša ključna tržišta su Njemačka, Austrija i Slovenija, dok nam sve važnija tržišta postaju Švicarska i Češka jer iz njih bilježimo značajan rast dolazaka i vjerujemo da će se taj pozitivni trend i nastaviti. Osim sjajnog proizvoda sa svim značajkama hotela od pet zvjezdica, gosti Alhambre prepoznali su i sigurno, zdravo okruženje u kojem mogu uživati u prirodi, privatnosti i visokoj razini personalizirane usluge koja je diskretna i nenapadna. U globalu je visoka razina usluge jedan od glavnih razloga što se veliki broj gostiju vraća u hotel, a brojke su pokazale da se više od 50 posto naših gostiju barem još jednom vratilo u Alhambru, a tu sigurno treba dodati i gastronomski užitak koji pružaju večere i široka vinska lista u restoranu s Michelinovom zvjezdicom Alfred Keller. Isto tako, u skladu s lošinjskom tradicijom pružanja zdravstvenih usluga, prošle smo sezone predstavili i poseban, wellness koncept koji je sjajno primljen među našim gostima.

Christian Wolny na poziciju direktora lošinjskog hotela dolazi iz luksuznog hotela Al Faisaliah i Al Faisaliah suites u Saudijskoj Arabiji. FOTO: Jadranka hoteli

B&B: Rat u Ukrajini je nešto što se teško može izbjeći, koliki utjecaj će imati ovaj sukob ne samo na Alhambru, već i na turizam u cijeloj Hrvatskoj i Europi?

Svaka takva kriza će nedvojbeno uzrokovati poremećaje u životima ljudi i to prije svega u njihovim društvenim i ekonomskim aspektima. Što se Hrvatske tiče, Hrvatska turistička zajednica tvrdi da se utjecaj rata na sezonu u ovom trenutku još ne može vidjeti. Kada su u pitanu Lošinj Hotels & Villas, iako smo prošle godine imali rast s tržišta Ukrajine i Rusije u odnosu na godine prije pandemije, ova dva tržišta ipak predstavljaju manje od tri posto ukupnih dolazaka u ljetnim mjesecima. Istina je da bilježimo manji broj bookinga u proteklih nekoliko tjedana, ali nasreću još uvijek nismo imali puno otkazivanja ranije rezerviranih termina. Naš ljetni booking je i dalje vrlo dobar i mnogo naših redovnih gostiju je već rezerviralo svoj smještaj. I dok ne očekujemo da će se rezervacije iz Ukrajine i Rusije oporaviti u nekom narednom razdoblju, molimo za mir te se nadamo da će se situacija između ovih dviju država brzo riješiti.

B&B: Prvo pandemija, sada rat u drugoj najvećoj europskoj državi, ovo su vrlo izazovna vremena za svakoga tko se bavi turizmom. Kako se turizam promijenio u posljednje dvije-tri godine i koji su novi trendovi?

Post-covid turizam je značajno drugačiji od onoga što je bio, a glavni faktori prilikom odabira putovanja su sigurnost i zdravlje. Ljudi su nastavili s normalnim životima i žive s virusom kao s novom realnošću. Turistička industrija napravila je isto kako bi se prilagodila novom normalnom i trendovima u putovanjima te su napravljene značajne promjene kada su u pitanju proizvodi, procesi i dostavne usluge koje opskrbljuju potrebe korisnika, a sve kako bi se ostalo kompetitivnim, relevantnim i financijski održivim. Hrvatska je jedna od najsigurnijih država koja okružena netaknutom prirodom pruža nevjerojatno okrepljujuće okruženje kakvo se teško može naći bilo gdje u svijetu. Mi u Alhambri smo dobro pozicionirani da tu poziciju ojačamo i da našu destinaciju postavimo kako jedan od tih novih trendova u turizmu.

 

‘Iako smo lani imali rast s tržišta Ukrajine i Rusije, ta dva tržišta predstavljaju manje od tri posto dolazaka u ljetnim mjesecima’

 

B&B: Prošla je sezona za hrvatski turizam prošla bolje nego što je itko očekivao, možete li reći kako vi gledate na hrvatski turizam? Koje su njegove prednosti, a u kojim područjima još postoji prostor za napredak?

Budući da sam tek nedavno stigao u Hrvatsku, vjerojatno nisam u poziciji da dam mjerodavnu procjenu situacije. Ono što mogu reći jest da su hrvatski ljudi vrlo susretljivi, topli i prijateljski raspoloženi, što su najvažniji atributi u našoj industriji. Hrvatska je sigurna, prekrasna destinacija, s vrhunskim hotelima i objektima koji mogu konkurirati popularnijim destinacijama poput Italije, Španjolske i Grčke, ali još uvijek nije percipirana kao vrhunska destinacija i ne uživa popularnost kakvu bi trebala imati u europskim ili svjetskim okvirima. Pojačani marketing i komunikacija putem medija na višem nivou pomoći će povećanju prepoznatljivosti i reputacije same destinacije. S druge strane, prošlogodišnji povratak turista rezultirao je boljim turističkim rezultatima, ali je i stvorio potrebu za novim turističkim djelatnicima. Mi smo imali sreću da nam se veliki broj radnika vratio, što nam je pomoglo da održimo visoku razinu usluge, ali i da smanjimo pritisak na naše radnike.

B&B: Koji su vam dugoročni ciljevi za hotel?

Čast nam je što smo prepoznati kao jedan od 10 najboljih hotela u Europi i nastavit ćemo širiti globalno prisustvo Alhambre kako bismo još više podigli reputaciju hotela i kako bismo postali jedan od najboljih hotela na svijetu. Želimo još više podići naše standarde i pomaknuti neke granice pa nam je cilj da naš restoran Alfred Keller ove godine dobije i drugu Michelinovu zvjezdicu kako bi Alhambra i Lošinj postali jedna od najtraženijih gurmanskih destinacija. Kako bismo i dalje pružali najveću razinu usluge, na koju su uostalom naši gosti i navikli, predan sam nastavku dizanja standarda hotela, ali i želja mi je da u Alhambru privučem najtalentiranije mlade profesionalce kako bismo im pomogli da postanu najbolji u poslu kojim se bave. To je moja strast i to ću nastaviti raditi i dalje.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.