Čelnici Toyote otkrili kako promišljaju o razvoju električnih automobila i tržišta

Screenshot YouTube

Čelnici Toyota Motor Corporationa, među kojima je i šef odjela za tehnologiju Masahiko Maeda, su se ovaj tjedan na javnoj stručnoj prezentaciji osvrnuli na kretanja i razvoj tržišta električnih automobila, piše global.toyota.

Maeda ponavlja da u današnje vrijeme postoje vozila, koja imaju baterije (BEV) te ona koja imaju ćelije (FCEV) i nultu stopu emisije (ZEV). Redukcija emisije ugljika tri hibridna električna vozila (HEV) je skoro jednaka kao kod jednog vozila, koje ima samo elektromotor, tj. baterije.  Elektrifikacija u području automobilska industrije je efektivan način smanjenja razine emisije CO2 u cijeloj industriji na svjetskoj razini.

Toyota će uz druge automobilske tvrtke i druge kompanije iz raznih industrija i dalje tražiti načine kako ostvariti cilj ugljične neutralnosti. Otkriveno je da će u skorije vrijeme na tržište izaći više serija električnih vozila. Već ranije najavljeni model Toyota bZ4X bi trebao pokazati zadovoljavajući odaziv na svjetskim tržištima.

Velike automobilske tvrtke diljem svijeta je zadivio primjer iz Južne Amerike, gdje je pokrenut projekt korištenja bioetanola, koji se smatra jednom od vodećih opcija za još jače uvođenje biogoriva za ekološki prihvatljive motore.

Kompanija je  zadovoljna što tržište pokazuje sve veći interes za hibridna vozila. Razvoj baterija svih tvrtki u ovoj industriji je usredotočen na kapacitet ili ono što se može nazvati “izdržljivošću”. Svi dionici u industrijskom procesu paze na sigurnost, dugi vijek trajanja i kvalitetu visokoučinkovitih baterija. Postavlja se pitanje ubrzanja električnih vozila i pridržavanje pravila sigurne vožnje, balans faktora i usklađivanje komponenti je nužno za daljnji razvoj.

Komentiraj