Press/Carwiz

Carwiz bilježi rast broja stranih rezervacija

Carwiz tijekom mjeseca lipnja bilježi rast broja rezervacija s međunarodnih tržišta za 30%. Riječ je o planiranom rastu koji se temelji na realizaciji poslovanja pomoću franšizne globalne B2B mreže. Nepovoljna tržišna kretanja u rent-a-car industriji na razini države ukazivala su na nešto slabije poslovne rezultate ovoga lipnja, ali zahvaljujući provjerenim poslovnim rješenjima rezultati nisu izostali.

”Pokazatelji su ukazivali na slabiji lipanj, no ostvareni rezultati su plod detaljnih analiza, praćenja stanja ne samo na hrvatskoj, već i na globalnoj rent-a-car sceni. Ništa ne dolazi preko noći, a rezultati nas nisu iznenadili budući da pomno planiramo svaki korak, neprestano učimo i analiziramo. Kada posjedujete znanje i iskustvo, kada ulažete u svoje zaposlenike i istovremeno pomno pratite situacije na svim tržištima u pravilu se ne biste trebali susresti s većim iznenađenjima”, naglašava direktor prodaje Borko Ribić.

”Zanimljivo je kako najveći broj rezervacija dolazi s tržišta zemalja Skandinavije, Velike Britanije, SAD-a, Kanade, Južne Koreje, Ukrajine, Rusije, a bilježimo rezervacije čak i iz daleke Kine”, otkrio je Ribić.

Podsjetimo, Carwiz je svoje poslovanje u proteklih godinu dana uspješno plasirao na brojna međunarodna tržišta. Stabilnost poslovanja temelje na online kanalima prodaje, razgranatoj B2B međunarodnoj mreži i 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima Hrvatske. U skoroj budućnosti planiraju širenje na tržišta Portorika, Floride, Poljske, Rumunjske, Crne Gore i Mauricijusa.

Komentiraj