Brza trgovina je odgovor na želje kupaca: Najvažnije su precizne informacije i brza dostava

Screenshot YouTube

Nova generacija potrošača i korisnika pametnih telefona je snažno utjecala na kretanja u mnogim industrijama, a isto je i u području trgovine i dostave, piše ictbusiness.info.

Ova godina je pokazala da ljudi očekuju brzu i jednostavnu informaciju, komunikaciju i brzu dostavu. Vrijeme dostave za internetsku kupovinu se s godinama sve više skraćivalo. Danas 75 posto vodećih specijaliziranih maloprodajnih lanaca opskrbe kao prioritet ističu dostavu unutar dva dana. Oko 42 posto kompanija želi tijekom sljedeće godine postići da to bude istog dana.

Brza trgovina (quick commerce) je odgovorila na ponašanje modernih potrošača i razvijaju ga brojne dostavljačke tvrtke. Q-commerce obuhvaća asortiman, konkurentnu cijenu, brzinu, praćenje pošiljke i komunikaciju.

Ova godina je potvrdila da pametni telefoni sad već imaju važnu ulogu za plaćanje putem digitalnih novčanika i aplikacija za plaćanje. Opcija je vrlo dobro prihvaćena u  brojnim svjetskim državama.

Jedna poznata modna marka je omogućila i gledanje odjevnog predmeta “uživo” te dobivanje dodatnih digitalnih informacija. Mnoge tvrtke razvijaju svoje strategije baš u području dostupnosti, brze dostave i dobivanja odgovarajućih informacija te se je ovaj recept pokazao vrlo korisnim i isplativim.

Komentiraj