BRANDING HRVATSKE ‘Kako brendirati Hrvatsku?’

Autor:

Branding Hrvatske 3

Konferencija Branding Hrvatske 3 održava se u Gradu Zagrebu od 10. do 12. ožujka.

Radi se o inicijativi povezivanja domovinske i iseljene Hrvatske koju treću godinu zaredom organizira Petar Ćurić agencija, pod visokim pokroviteljstvom predsjednice RH te u partnerstvu s Uredom za Hrvate izvan Republike Hrvatske, Hrvatskom maticom iseljenika, Turističkom zajednicom Grada Zagreba i Hrvatskom gospodarskom komorom.

Riječ je o zanimljivom eventu na kojem predavanja u intimnom okruženju, ekskluzivno i samo za odabrane polaznike iz čitave Republike Hrvatske, drže neki od najuspješnijih Hrvata svih vremena.

Fizičar i bivši Obamin savjetnik za energetiku dr. Davor Pavuna, legenda hrvatske i svjetske košarke i Hall of Fame-ovac Mirko Novosel, najpoznatiji hrvatski dizajner i autor identiteta temeljenog na kockicama Boris Ljubičić, marketinški virtuoz Davor Bruketa, prvi voditelj Službe za javnu diplomaciju pri MVEP-a NJ.E. Zvonimir Frka-Petešić (sada veleposlanik u Maroku), predstojnik Odsjeka za strateško komuniciranje i voditelj kolegija Odnosi s javnošću Fakulteta političkih znanosti prof.dr. Božo Skoko i drugi (TV glumac Robert Kurbaša, producent, bivši Olimpijac i rekorder u plivanju-povratnik iz SAD-a Dominik Galić, financijaš i menadžer-povratnik iz Berlina Kristijan Lopac, poduzetnik-povratnik iz Dubaija Antonio Vukorepa, Amerikanac i hrvatski zet-Blogger Cody Brown McClain)…

Imidž Republike Hrvatske utječe na svakoga od nas, bilo znanstvenik, umjetnik, poduzetnik, trgovac, diplomat ili pak student. Reputacija zemlje iz koje potječemo redovito i bez greške stiže do naših inozemnih suradnika, partnera, i kupaca puno prije prvog sastanka ili poziva.

O tome i sličnim temama raspravlja se na konferenciji Branding Hrvatske 3.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)