Na sjednici Udruženja za marketing HGK za novog predsjednika Udruženja je izabran Božidar Abramović iz Omnicom Media Grupe.

“Prvi cilj je izboriti se za bolju legislativu marketinške struke“, rekao je Abramović.

“Kao Udruženje marketinga HGK možemo pomoći dići status ove industrije na višu razinu, a naša snaga leži u sponi s kreatorima politika i pristupu članicama“, istaknula je Martina Sokač Saraga, direktorica Sektora za komunikacije HGK.

Voditeljica Odjela za marketing HGK, Ana Popovac, predstavila je rezultate online istraživanja na preko 230 članica HGK koje je pokazalo kakva su njihova iskustva s marketinškim agencijama. Kao ključni benefit suradnje s marketinškim agencijama ispitanici vide stručnost, profesionalnost i znanje (65 posto), slijedi bolja vidljivost i promocija proizvoda i usluga (50 posto), a 34 posto smatra da je outsourcing marketinga pozitivan, jer sami nemaju kapacitete.

Komentiraj