Na natječaj Biznis akademija powered by Tele2 odazvalo se više od 115 malih tvrtki i obrtnika, pobjednik natječaja je tvrtka Nutricius d.o.o. iz Sesveta koja je sa svojim specijaliziranim portalom osvojila medijsku kampanju na platformama 24sata.

“Drago nam je da se tvrtka Nutricius d.o.o iz Sesveta sa svojom Burzom Hrane prijavila na natječaj. Žiri je osvojila funkcionalnošću, jednostavnom primjenom i pozitivnim utjecajem na društvo. S obzirom na to da je ovo jedini hrvatski internetski portal za domaće kupce i proizvođače, oduševio nas je njihov pristup poslovanju i vjerujemo da će im ova nagrada pomoći u daljnjem širenju na tržište“, rekli su iz Tele2.

Kako bi svi obrtnici i poduzetnici na jednom mjestu dobili alate za razvoj poslovanja, u sklopu Biznis akademije powered by Tele2, omogućene su im edukacije o digitalizaciji, s posebnim naglaskom na digitalni marketing i prodaju putem interneta. Zahvaljujući radionicama, video edukacijama i člancima na temu digitalizacije, svakodnevno imaju priliku naučiti više o financijama, marketingu i prodaji te podići svoje poslovanje na viši nivo.

Komentiraj