Beauty industrija se sve više okreće osobnim potrebama svakog kupca

Autor:

FOTO: Sanja Buinjac

Futurolozi upozoravaju, “budućnost beauty industrije će biti u personalizaciji proizvoda” te će svaki kupac imati svoju vlastitu liniju kozmetičkih sadržaja kojima će njegovati svoje lice i tijelo.

Razlog je jednostavan, ono što daje učinka kod jedne osobe, ne znači da će rezultirati jednako kod druge osobe, zbog čega će proizvodi morati ići sve više na osobnu uporabu i potrebu svakog kupca.

“Kao profesionalac koji je u beauty industriji više od 20 godina rekla bi da cijene krema uvijek ovise o sastojcima i sirovini od koje je krema napravljena, tehnologiji te pakiranju i brandu. Stoga su i te četiri stavke uračunate u cijenu proizvoda kojeg kupujemo. Osobno kozmetičke proizvode dijelim u tri kategorije, a to su tri vrste krema: jeftine, skupe i profesionalne. Vjerujem da sam s ovom podjelom obuhvatila cijelo tržište preparativne kozmetike”, rekla je članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, Sanja Buinjac, vlasnica Ageness Beauty Instituta Zagreb.

“Zadnje i meni najdraže su profesionalne kreme. Profesionalne kreme su one koje možete naći ekskluzivno u kozmetičkim salonima te se mogu kupiti najčešće u salonu koji i radi s tom kozmetikom. Cijene znaju varirati od pristupačnih do visokih. Najveća razlika koju trebam napomenuti je u tome što profesionalni brendovi imaju puno koncetriranije formule, bolju tehnologiju koja se koristi u istraživanju i proizvodnji, klinička istraživanja koja potkrepljuju rezultate određene kreme ili seruma te meni najbitnije imaju educirano osoblje koje radi s profesionalnom kozmetikom pa je i samim time njihova preporuka bolja. Kad profesionalac pregleda vašu kožu i predloži kremu koja će zasigurno riješiti problem koji imate onda sa sigurnošću možete znati da ste kupili kremu za problem koji želite riješiti”, ističe kozmetičarka.

Vlasnica Ageness Beauty Instituta vjeruje da nema znanstvenih dokaza i za jednu i za drugu tezu oko skupih i jeftinih krema, jer je svaka koža drugačija te se svaki problem može rješiti na više načina, a najbolje personalizirano, prema potrebi svakog individualnog kupca.

“Ako se vaša koža nije poboljšala korištenjem određene kreme mijenjajte kremu, jer kožu ne možete zamijeniti. Ovisno o dobi u kojoj se nalazite, rezultate neke kreme ili seruma možete vidjeti već nakon par dana do maksimalnih 30 do 45 dana korištenja. Ako niste sigurni koju kremu, serum ili masku koristiti otiđite na konzultacije kod kozmetičara, neka vam pregleda kožu i neka vam profesionalac savjetuje što i kako koristiti u kućnoj njezi. Iskušajte profesionalne proizvode koje vam preporuči kozmetičar pa vidite kolike su razlike na vašoj koži”, savjetuje Sanja Buinjac.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.