Ako želite postići mišićni rast morate biti strpljivi i ustrajni, evo nekoliko savjeta

Pixsell/Dejan Rakita

Proces građenja mišićne mase zahtijeva poštivanje određenih pravila, strpljivost i trud, ali mnogi vježbači ponavljaju greške, koje dovode do neželjenih rezultata, prenosi fitness.com.hr.

Oni koji kreću u trenažni proces moraju biti ustrajni, a iskusniji sportaši i amateri bi trebali obratiti pozornost na greške i nadograditi svoj trening.

Trening  je dio procesa

Fitness industrija desetljećima fokus stavlja na trening, dok se količina sna i oporavka, pravilne prehrane, različitih tehnika smanjenja stresa zanemaruju. Trening je dio procesa prema uspjehu, koji teško može nadomjestiti nepravilnu prehranu, san, jer se mišićna masa obnavlja upravo onda kada odmaramo i kad joj pružimo dovoljno nutrijenata za rast. Progresivnim opterećenjem stimuliramo mišiće, no navedeni faktori znatno utječu na postizanje željenih ciljeva.

Mislite dugoročno

Postizanje što bržih rezultata nije dobro, prevelik volumen treninga tijelo jednostavno ne može izdržati na duži rok. Na početku ne izgleda tako nemoguće dodavati sve više setova, ponavljanja i vježbi u svoje treninge, ali na umu morate imati dugoročnu perspektivu, samo mali broj vježbača može to fizički i psihički izdržati. Trebate biti konzistentni, razmišljajte nekoliko mjeseci ili čak godinu dana unaprijed i prema tome odredite ciljeve.

Ne opterećujete se onime što drugi rade

Ono što funkcionira kod nekog drugog, neće uvijek na isti način funkcionirati kod vas. Svi imamo različite načine života, organizam i tijelo,  obaveze, preferencije i potrebe, a to morate imati na umu kad birate režim prehrane, treninga i oporavka. Važno je istražiti neke nove mogućnosti, nove načine treninga, ono što će još više probuditi interes i motivaciju.

Osnovne vježbe su važne

Vježbači često daju veću pažnju određenom dijelu tijela kojeg žele povećati. Izolacijske vježbe imaju svoje mjesto u trenažnom procesu, ali ako želite utjecati na razvoj primaran fokus morate imati na osnovnim vježbama kao što su čučanj, mrtvo dizanje, potisci i povlačenja. Nakon savladavanja osnova veće opterećenje utječe pozitivno i na vaše hormone zadužene za mišićni rast, bilo da radite osnovne ili napredne vježbe.

Komentiraj