AD Plastik, Hrvatska kontrola zračne plovidbe i Lidl Hrvatska osvojili Deloitteove nagrade “Green Frog”

AD Plastik, Hrvatska kontrola zračne plovidbe i Lidl Hrvatska osvojili su Deloitteove nagrade „Green Frog“ za najbolje izvješće o održivosti, najveći napredak u izvještavanju i originalnost u izvještavanju u 2019. godini, izvijestili su u srijedu iz Deloittea Hrvatska.

AD Plastik Grupa osvojila je Green Frog Award 2019, nagradu koju Deloitte Hrvatska dodjeljuje za najbolje izvješće o održivom razvoju, a ove su se godine kao punopravni partneri u izboru pridružili Hrvatska udruga poslodavaca i Global Compact mreža Hrvatska.

Dodijeljena je i nagrada za napredak u izvještavanju koju je osvojila Hrvatska kontrola zračne plovidbe. Po prvi puta dodijeljena je i nagrada za originalnost u izvještavanju, a osvojio ju je Lidl Hrvatska.

Svečana dodjela nagrada održana je u sklopu konferencije “Zapošljavanje s učinkom”, koju su organizirali Deloitte, HUP i Global Compact Mreža Hrvatska.

Direktorica u Deloitteovom odjelu revizije i voditeljica Green Frog inicijative Ivana Turjak Čebohin istaknula je da svijest o društvenoj odgovornosti, zaštiti okoliša i ljudskih prava postaje sve veća i izraženija.

“Takvi trendovi na suvremenom tržištu potaknuli su pozitivne promjene u Hrvatskoj te se iz godine u godinu povećava broj tvrtki koje su započele s objavljivanjem nefinancijskih izvještaja. Nefinancijsko izvještavanje tvrtkama može donijeti brojne koristi kako za obveznike izvještavanja, tako i za društva kojima ono nije zakonska obveza”, istaknula je Čebohin.

I savjetnica za održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje u HUP-u te izvršna direktorica Global Compact Mreže Hrvatska Vali Marszalek tvrdi da su tvrtke sve svjesnije da, kako bi maksimizirale koristi i stvorile dugoročnu vrijednost za svoje poslovanje, moraju voditi računa o očekivanjima ne samo dioničara već svih svojih dionika od dobavljača i zaposlenika do kupaca, potrošača i lokalnih zajednica.

“Ovogodišnja tema konferencije, zapošljavanje osoba s invaliditetom, od važnog je značaja za poslovni sektor, pogotovo kad govorimo o velikom potencijalu milijardi ljudi diljem svijeta koji su, zbog svoje životne situacije, primorani razvijati vještine poput upornosti, rješavanja problema, inovativnog razmišljanja i spremnosti na eksperimentiranje kako bi se prilagodili svijetu oko sebe”, naglasila je Marszalek.

Nagradu u ime AD Plastik Grupe preuzela je voditeljica Odbora za provedbu aktivnosti društveno odgovornog poslovanja Zoja Crnečki koja je rekla da je društveno odgovorno poslovanje dio poslovnog modela AD Plastik Grupe i jedna od najvažnijih sastavnica razvojne politike kompanije.

Komentiraj