DIVJAK “Ovi rezultati mi daju snagu”

Autor:

Zagreb, 16.05.2018 - Sjednica Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu na temu "Tijek priprema za eksperimentalnu provedbu kurikularne reforme". Tijek priprema za eksperimentalnu provedbu kurikularne reforme predstavila je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak. Na fotografiji Blaženka Divjak .
foto HINA/ Denis CERIÆ /dc

Ministrica obrazovanja Blaženka Divjak u ponedjeljak je na svom Facebook profilu objavila rezultate istraživanja o informatici u školama.

“Tijekom lipnja istražili smo na 800 ispitanika mišljenje o javnim politikama mog tima tako da vam ekskluzivno mogu predstaviti rezultate na koje sam doista posebno ponosna! Upravo ovi rezultati mi daju snagu u borbi protiv onih koji ne žele svim učenicima osigurati jednake šanse u 21. stoljeću i koji dižu ustavne tužbe protiv napretka oko kojeg jasno postoji suglasje u društvu”, napisala je Divjak na Facebooku.

Podsjetimo, Divjak je u petak skandaloznom ocijenila tužbu U ime obitelji ustavvom sudu da se u škole ne uvede informatika. Dodala je da je ta tužba na tragu nastojanja da se svima ne pruži prilika da imaju jednake šanse, a Hrvatska posljednja u Europi uvodi informatiku kao obvezan predmet.

Tužbu je u lipnju ove godine podnio suradnik udruge “U ime obitelji” dr. med. Tomislav Gojmerac, pedijatar, potpredsjednik Centra za prirodno planiranje obitelji i suradnik te udruge na projektu “Roditelji odlučuju o odgoju svoje djece”.

Gojmerac je podnio prijedlog za pokretanje postupka ocjene ustavnosti i zakonitosti odluke ministrice znanosti i obrazovanja Blaženke Divjak o uvođenju informatike kao obveznog predmeta od rujna u škole. Pritom se pozvao na odluku Ustavnoga suda iz 2013. kojom je ukinuta odluka o uvođenju kurikuluma zdravstvenog odgoja, smatrajući da se ta odluka Ustavnoga suda u cijelosti može primijeniti i na ministričinu odluku o uvođenju kurikuluma informatike.

“Moram priznati da osjećam ogromni pritisak, kako osobno, a tako i moj tim u ministarstvu, vezano uz različite laži koje se javljaju u medijima i pritiske ekstremnih skupina koje zapravo žele zadržati naše škole i obrazovanje u tamnici, možda čak ne 19. stoljeća, nego srednjega vijeka”.

Divjak je podsjetila da neki udžbenici iz informatike u hrvatskim školama datiraju iz 1994., te da više od 80 posto svih građana Republike Hrvatske podržava uvođenje obvezne informatike, a više od 70 posto podržava i cjelovitu kurikularnu reformu i eksperimentalno uvođenje kurikularne reforme.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.