Zuckerberg se pohvalio: Facebook ima 1,49 milijardi korisnika

Autor:

Facebook je objavio i svoje kvartalne poslovne rezultate. Za drugi kvartal prihod im je skočio na 4,04 milijarde dolara što je mnogo više nego što su bila predviđanja

Mark Zuckerberg se pohvalio u svom statusu na Facebooku da je najpopularnija društvena mreža dosegla 1,49 milijardi korisnika mesečno. Također, približava se i brojci od milijardu aktivnih korisnika dnevno.

– Kad je uspostavljen prvi telefonski poziv 1876. godine, tad je u svijetu živjelo 1,49 milijardi ljudi. Sad je 1,49 milijardi ljudi dio naše zajednice. Sa svakom novom generacijom svijet se zbližava. Jednoga dana naša će zajednica spajati svakoga. Hvala vam što ste dio naše misije i naše zajednice – objavio je Mark Zuckerberg.

Facebook je takođe objavio i svoje kvartalne poslovne rezultate. Za drugi kvartal prihod je Facebooku skočio na 4,04 milijarde dolara što je mnogo više nego što su bila predviđanja Wall Streeta.

Pogotovo je zanimljiv podatak da čak 76 posto Facebookovih prihoda od reklama sada stiže putem mobilnih uređaja. Oglašavanje preko mobilnih uređaja uvijek se smatralo najvećim problemom i izazovom za društvene mreže.

11817126_10102273327714831_2192599927441555101_nIpak, izgleda da je Facebook uspješno prebrodio tu prepreku, za razliku od Twittera i LinkedIna.

Kad je 2012. godine Facebook izašao na burzu, gotovo da i nisu imali prihode preko mobilnih telefona. Ipak, sada je situacija sasvim promjenjena. Mobilni telefoni su oglašivačima vrlo zanimljivi jer u današnje vrijeme gotovo da se i ne odvajamo od njih. Svakog mjeseca 1,3 milijarde posjeta Facebooku izvrši se preko mobilnog telefona ili tableta.

– Mobilne platforme su ključ rasta naših prihoda – izjavila je izvršna direktorica Facebooka Sheryl Sandberg.

Istovremeno, Facebook mnogo i troši, troškovi su narasli čak 82 posto jer je najveća društvena mreža u “investicijskoj fazi”, što se može primjetiti i po čestim akvizicijama manjih obećavajućih kompanija i projekata.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)