Poslovna akademija ZŠEM organizira seminar na temu stvaranje doživljaja kod kupca ‘DEVELOPING NEW CUSTOMER EXPERIENCE(advanced level) understand the needs of your customer and designing their future experiences’ koji traje od 08. do 09. rujna pod vodstvom dr. sc. Dominika Mahra, Maastricht University.

Osiguravanje odličnog iskustva kod kupaca izuzetno je bitno za postizanje lojalnosti kupaca te profit tvrtke. Svrha seminara je stvoriti nova iskustva koja zadovoljavaju potrošača, umjesto samo osiguravanja korisnih proizvoda i usluga te poboljšavanja izvedbe poslovanja tvrtke.

Glavni cilj seminara je:

  • Analizirati potrošačeve racionalne i emocionalne potrebe te njihovo cjelokupno iskustvo sa tvrtkom
  • Naučiti prakticirati “gledanje kroz oči” kupca
  • Kreirati potrošačevo putovanje i identificirati točke za poboljšanje tijekom implementacije
  • Naučiti kako kreirati nova iskustva za specifične potrošače, tržišne trendove i poslovne ciljeve
  • Uvježbati različite alate za kreiranje iskustva poput stakeholder map, mood map or personas

Format seminara: 

Seminar će biti fokusiran na polaznike stimulirajući kreativnost i pozornost polaznika. Kombinirajući različite metode učenja poput prezentacija, case study diskusija, individualnih vježbi te grupnih radova, seminar će poboljšati konceptualna i praktična znanja polaznika.

Dr. Dominik Mahr trenutno je izvanredni profesor strateškog marketinga i upravljanja inovacija na Sveučilištu u Maastrichtu, u Nizozemskoj. Također, obnaša funkciju znanstvenog direktora Service Science Factory. Magistrirao je na području upravljanja usluga na Karlstad University (Sweden), a magisterij iz područja ekonomije ostvario je na University in Mainz (Germany). Doktorat iz filozofije u primijenjenoj ekonomiji stekao je na University of Antwerp (Belgium).

Prijave traju do 29.08., a prijaviti se možete ovdje.

 

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) organizira i seminar na temu ‘SELLING TO RETAIL: AND CATEGORY MANAGEMENT’ pod vodstvom mr.sc. Bob Policha, koji će se održati 16. rujna.

Tržište maloprodaje je u stalnom razvoju. Načini prodaje koji su do jučer izvrsno funkcionirali danas možda više ne daju zadovoljavajuće prodajne rezultate.

Na ovom seminaru ćemo obraditi sve ove važne teme na brojnim primjerima iz prakse. Proučiti ćemo kako maloprodaja privlači kupce, koje metode koriste za promociju i prodaju. Obraditi ćemo brojne primjere ciklusa proizvoda na policama kako bi odredili kakav su uspjeh postigli u prodaji. Na taj način ćete moći usporediti i poboljšati uspješnost prodaje Vaših proizvoda.

Koji su koraci u plasiranju novog proizvoda/usluge u Category managementu? O čemu sve morate voditi računa prilikom planiranja uvođenja novog proizvoda na policu u trgovinu? Izučiti ćemo što su to proizvodne niše, pravovremeno pozicioniranje, konkurencija, pozicija na polici, uzorci, marketinške poruke, stalno punjenje polica i promocija. Kakav marketinški plan treba ići uz novi proizvod? Koji su to različiti načini da se „čuje“ Vaša poruka?

Seminar će voditi mr.sc. Bob Polich koji ima bogato iskustvo u upravljanju proizvodima. Gospodin Polich je radio 34 godine za Procter & Gamble te je bio zadužen za plasiranje proizvoda poput Gillette, Pringles, Head&Shoulders, Old Spice, Always i brojne druge.

Prijave traju do 05.09., a on line prijavu možete ispuniti ovdje.

Komentiraj