Zašto stručnjaci i institucije tvrde da je Krčki most siguran

Autor:

Goran Kovacic/PIXSELL

Nakon rušenja talijanskog vijadukta Morandi i navoda da je zbog nagrizenosti solju i Krčki most upitne sigurnosti, Nacional otkriva tajnu njegove dugovječnosti i zašto po tvrdnjama eksperata nije opasan za promet iako je građen po jugoslavenskim propisima s manjom zaštitom betona

Most kopno-otok Krk, koji već 38 godina, nakon službenog otvaranja 1980. godine pa do danas, osigurava prometnu povezanost Krka s ostatkom Hrvatske, siguran je za promet i s obzirom na sadašnje stanje sigurno neće doživjeti nedavnu tragičnu sudbinu vijadukta Morandi u Genovi, koji je u smrt odveo 43 osobe. Nacionalu je to potvrdilo nekoliko relevantnih sugovornika, svi redom stručnjaci u građevinarstvu i mostogradnji, koje smo kontaktirali nakon što nam je iz neslužbenih izvora sugerirano da je Krčki most već dobrano nagrizen solju i upitne sigurnosti. Naime, nedavno rušenje vijadukta Morandi, uzrokovano lošom sanacijom i neadekvatnim održavanjem, potaknulo je val preispitivanja sigurnosti mostova i vijadukata u cijeloj Europi, a taj proces nije zaobišao ni Hrvatsku. Spomenuti neslužbeni izvor upozorio je da proces sanacije Krčkog mosta, jednog od najvažnijih takvih objekata u Hrvatskoj, posebno u vrijeme turističke sezone, traje već gotovo 20 godina te da je zbog golemih sredstava uloženih u njegovu sanaciju postao neisplativ, ali i opasan za promet. No ono što smo čuli od građevinara i stručnjaka za sanaciju mostova, govori posve suprotno, a prema istim izvorima most sam zarađuje višestruko više od novca uloženog u njegovo održavanje pa oni tvrde da je zato i primjedba o njegovoj navodnoj neisplativosti posve neprimjerena..

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.