Zagreb Service Jam ponudio zanimljive ideje, kao i drugi sudionici projekta u 80 gradova

Autor:

Zagreb Service Jam

Ovog vikenda u zagrebačkom Tehnološkom parku je održan prvi Zagreb Service Jam na kojemu su natjecatelji iz Hrvatske pokazali kako mogu konkurirati svojim kolegama iz inozemstva te u kratkom vremenskom roku smisliti ideje za mijenjanje svijeta.

Tako je u samo 48 sati nastalo 70 grubih ideja, više od 25 konkretnijih rješenja i 5 finalnih koncepata, svaki s ciljem pozitivnih promjena u životima ljudi.

Sudionici natjecanja su u samo desetak minuta promišljanja generirali više od 70 svojih tumačenja glavne teme, tj. problema na kojima bi voljeli raditi. Nakon glasovanja, izbor je pao na pet tema oko kojih su se formirali timovi. Za vrijeme trajanja natjecanja mentori su vodili natjecatelje kroz svaku od faza dizajna usluga, odnosno kratkih teorijskih blokova, nakon kojih je slijedio praktičan rad.

Terenskim istraživanjem kroz intervjue i promatranje, sudionici su prepoznali uzorke i konkretizirali probleme koje žele rješavati, koristeći alate poput persone i mape empatije. Nakon samostalnog razmišljanja i grupnog brainstorminga te mnoštva ideja, svaki tim je odabrao onu s najviše potencijala te su izradili prve verzije prototipa.

Neka od rješenja i mogućnosti mijenjanja svijeta na prvom Zagreb Service Jamu odnose se na cirkularno zbrinjavanja biološkog otpada, hologramsko rješenje pametnog virtualnog asistenta, širenja sreće, središnjeg mjesta koje povezuje one koji žele donirati rabljene stvari s onima kojima su potrebne te mogućnosti za promjenu karijere.

Timovi su odabrali različite pristupe sve pod budnim okom mentora Petre Ravlić, Marine Milić Kravar, Katarine Pranjić i Tee Zavacki (konzultanti tvrtke Radilica d.o.o.), dizajnera Tea Drempetića te profesorice Sanje Rocco (Visoka poslovna škola Zagreb).

Zagreb Service Jam bio je dijelom globalnog Service Jama koji se već više od 10 godina istovremeno odvija u cijelom svijetu. Ovogodišnje izdanje projekta održavalo se istodobno u više od 80 gradova, s ciljem učenja o dizajnu usluga, design thinkingu i važnosti korisničkog iskustva, sve s ciljem otvaranja novih vidika te pristupa rješavanju problema.

Uz tvrtku Radilica, održavanje natjecanja podržali su i Razvojna agencija Zagreb te BIZkoshnica.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.