Wrigleyeva marka Orbit, u suradnji s Hrvatskom komorom dentalne medicine,
nedavno je pokrenula projekt ‘Orbit daruje osmijeh’ s ciljem educiranja djece diljem Hrvatske o važnosti dentalne higijene i redovitih posjeta doktorima dentalne medicine.

Od 1. svibnja do 30. lipnja od svakog prodanog paketića guma za žvakanje Orbit odvaja se 10 lipa s krajnjim ciljem prikupljanja minimalno 500 tisuća kuna za edukaciju i preventivne preglede djece diljem Hrvatske s naglaskom na ruralna područja.

Ovaj projekt nastavak je prošlogodišnje kampanje ‘Žvači jer to promjenu znači’ koja je kao globalna inicijativa tvrtke Wrigley ostvarila značajan uspijeh i uz pomoć potrošača prikupila 250 tisuća kuna za provođenje zdravstveno-edukativnih aktivnosti u Republici Hrvatskoj.

Ambasador kampanje je poznati radijski i televizijski voditelj, komičar i glazbenik Luka Bulić koji jedva čeka početak projekta u kojoj će zasigurno izmamiti brojne osmjehe na dječjim licima.

Prošlogodišnje epidemiološko istraživanje oralnog zdravlja provedeno u sklopu projekta ‘Žvači jer to promjenu znači’ je pokazalo da je stanje oralnog zdravlja djece u Republici Hrvatskoj na zabrinjavajuće niskoj razini. Zato će ovogodišnji projekt biti usmjeren na ruralna područja u kojima je identificirano najviše problema.

“Jako nam je drago da nastavljamo suradnju s Hrvatskom komorom dentalne medicine te da ćemo ove godine uložiti još veći napor i partnerski raditi na unaprjeđenju oralnog zdravlja naših najmlađih. Prošlogodišnji loši rezultati epidemiološkog istraživanja nisu nas obeshrabrili, nego su nam dali vjetar u leđa za još intenzivnije provođenje dentalnih pregleda i edukativnih aktivnosti kako bismo doprli do što većeg broja djece”, rekla je Darja Šušteršič, direktorica tržišta kompanije Wrigley.

Komentiraj