Japanski proizvođač automobilskih guma Yokohama za digitalno komuniciranje svog brenda na tržištu Austrije, Češke i Slovačke angažirao je zagrebačku agenciju Grizli komunikacije.

Prenosimo dio objave za javnost zagrebačke agencije:

“Ovaj uspjeh domaće agencije među konkurentskim agencijama zapadne Europe rezultat je dvogodišnje suradnje s Yokohamom na tržištima u Hrvatskoj i BiH.

“Iznimno smo ponosni na širenje suradnje s tržišnim gigantom poput Yokohame. Ovaj uspjeh je rezultat kvalitete i strateškog pristupa svakom obliku komunikacije kojima se vodimo u radu za naše klijente.“ – izjavio je managing direktor Grizli komunikacija Tomislav Čehulić.

Agencija Grizli komunikacije na tržištu je prisutna šest godina, a njezina komparativna prednost ističe se u pružanju 360° komunikacijskih usluga za klijente, što podrazumijeva vođenje odnosa s javnošću i komunikacije na društvenim mrežama, kreiranje online kampanja, kreativnih oglašivačkih koncepata, gerilsko oglašavanje, dizajn i organizaciju evenata.

“Yokohama u svakom segmentu traži pouzdane partnere, a širenje suradnje s Grizli komunikacijama je logičan slijed nakon rezultata koje su ostvarili svojim komunikacijskim pristupom u Adria regiji.“ -zaključio je Helmut Wieser, General Manager Yokohama Austrije”.

Komentiraj