Britanci još imaju Morgana, Bristol i nekoliko manjih igrača, a Nijemci su se mogli podičiti Wiesmannom, ekscentričnim karoseristom koji je na najbolji mogući način spajao retro dizajn i BMW-ovu tehnologiju.

Nakon zatvaranja 2014. godine i promjene vlasnika godinu dana kasnije, Wiesmann se priprema za ponovo pokretanje proizvodnje. Jedan od ključnih poteza je upravo napravljen – potpisan je ugovor o opskrbi s BMW M divizijom. To znači da će Wiesmannovi budući modeli koristiti V8 motor iz BMW M odjela, iako se u objavi ne navode detalji o specifikacijama motora. Njihov posljednji model je bio GT MF4-CS, predstavljen na sajmu u Ženevi 2013. godine povodom 25-godišnjice kompanije. Taj GT MF4-CS pokretao je 4,0 litarski V8 motor s 309 kW/420KS i 400 Nm.

Posljednjih dviju godina tvrtka se pokušava podići na noge i ponovo pokrenuti proizvodnju. Prvi korak je najznačajniji, a on je odrađen – Wiesmann i BMW sklopili su sporazum o korištenju BMW-ova motora u budućem modelu Wiesmanna. I to ne bilo koji, već 4,4 biturbo V8 iz M5 koji u maksimumu daje 600 KS. Zasad je nepoznato u koji će model biti ugrađivan novi motor.

Tvrtka koju su 1980-ih utemeljili Martin i Friedhelm Wiesmann, zadnji model predstavila je 2013. godine na ženevskom salonu povodom proslave 25. godišnjice tvrtke. Godinu dana kasnije tvrtka prestaje s radom, a 2016. kupuju je braća Berry. Tvrtku od tada vodi Mario Spitzner pokušavajući je vratiti u život. Sudeći po najnovijim informacijama, to mu je i uspjelo.

Komentiraj