U kategoriji shopping centri u Hrvatskoj, korisnici Facebooka i Instagrama najviše prate Westgate Shopping City, najveću shopping destinaciju u Hrvatskoj. Fanovi i followeri su prepoznali brzu, učinkovitu i dvosmjernu komunikaciju Westgatea i nagradili centar liderskom pozicijom.

“U Westgateu smo počašćeni mjestom br.1 na Facebooku i Instagramu, u kategoriji shopping centri u Hrvatskoj. Danas je, više no ikada, iznimno izazovno privući pažnju publike, ali i zadržati istu. Svakodnevno uključujemo pratitelje u život našeg centra i kreiramo sadržaj kojeg followeri ocjenjuju najzanimljivijim. Hvala što biraju Westgate i obećavamo svakome među naših 144 045 Facebook fanova i 4 766 Instagram followera da ćemo biti još bolji”, izjavila je Erna Žganjar, voditeljica marketinga Westgate Shopping Cityja.

Westgate kao najveća shopping destinacija u Republici Hrvatskoj okuplja impresivan broj svjetskih i domaćih brendova među kojima se, između ostalih, ističu H&M, LPP grupacija s trgovinama Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, Terranova, Mango, Europa 92, New Yorker, Lacoste, s.Oliver, C&A, Croata i Galileo.

Više informacija pogledajte na:

www.westgate-shopping.com
www.facebook.com/WestgateShoppingCityZagreb
www.instagram.com/westgateshoppingcity
www.linkedin.com/company/westgate-shopping-city-zagreb

Komentiraj