Najnoviji promotivni spot Hrvatske elektroprivrede “Mi znamo prepoznati pravu energiju“ privukao je zbog svoje atraktivnosti veliku pozornost navijača i članova društvenih mreža. Osim upotrebe posebne tehnologije snimanja, popularnosti spota pridonio je i nastup poznatih hrvatskih reprezentativaca koji u spotu “glumom“ prate radnju pjesme Daleke obale “Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj“ koju su ovaj put otpjevali navijači.

Prema briefu Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju HEP-a i kreativnom konceptu agencije McCann Fahrenheit, spot je snimljen pod redateljskom palicom Brune Ankovića i produkcijske kuće Švenk. Spot je snimljen klasičnom tehnikom i onda je grafički dorađen nesvakidašnjom tehnikom duple ekspozicije, rijetko viđenom u Hrvatskoj, u kojem su se miješali snimljeni kadrovi s kadrovima iz arhive, uz različite vizualne efekte.

Vlatku Kamenić Jagodić, direktoricu Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju HEP-a, nije iznenadila popularnost i viralnost spota izvan granica Hrvatske. “Izabrali smo odličnu navijačku pjesmu, a i glumci u spotu su svjetski priznati sportaši. Veselim se tome što je reklama pronašla svoj put prema onima koji su nam svima najvažniji, a to je publika, odnosno naši vjerni kupci”, rekla je Vlatka Kamenić Jagodić.

U HEP-ovu spotu “glumili“ su rukometaš Ivan Stevanović, gimnastičar Marijo Možnik, skijaš Ivica Kostelić, vaterpolisti Anđelo Šetka, Ivan Buljubašić, Petar Muslim i Ivan Milaković, džudo reprezentativke Barbara Matić, Marijana Mišković i Tihea Topolovec, košarkaši Ante Žižić i Luka Babić te izbornik košarkaške reprezentacije Aleksandar Petrović.

HEP je već godinama jedan od najvećih prijatelja hrvatskog sporta na svim razinama. Mi volimo Hrvatsku i stojimo ponosno uz naše reprezentativce“, napomenuo je Perica Jukić, predsjednik Uprave Hrvatske elektroprivrede d.d. Naime, HEP godinama aktivno prati košarkaški, rukometni, skijaški i vaterpolski savez, ali i gimnastiku, stolni tenis, džudo te niz sportskih događanja u Hrvatskoj.

“Podrška hrvatskom sportu važan je segment poslovne filozofije HEP-a. Za spot smo birali predstavnike reprezentacija koje podupiremo. Tijekom Eura i ususret Olimpijskim igrama u Rio de Janeiru podršku hrvatskim sportašima željeli smo prezentirati kroz spot u kojem emocije jasno pokazuju da je HEP doista više od struje“, zaključio je Ivica Žigić, direktor Sektora za korporativne komunikacije HEP-a.

Komentiraj