Brojni studenti, profesori i šira javnost okupila se u Muzeju za umjetnost i obrt na četvrtom predavanju iz ciklusa predavanja uglednih profesora s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s Muzejem za umjetnost i obrt uz izložbu ‘Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost’.

Preko stotinu posjetitelja uživalo je u zanimljivom i interaktivnom predavanju na temu ‘Je li marketing umjetnost ili znanost?’ koje je vodio doc.dr.sc. Vatroslav Škare, profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Razgovaralo se o brojnim pitanjima uspješnosti marketinga, među inima i o tome je li za uspješan marketing važnija kreativnost ili analitičnost odnosno jesu li dobri marketinški stručnjaci sličniji umjetnicima ili znanstvenicima.

Suradnja Muzeja i Ekonomskog fakulteta daje poseban doprinos razumijevanju začetaka marketinga šezdesetih godina te posebice njegov razvoj i primjenu u zanimljivom području marketinga u kulturi.

Posljednje predavanje u nizu održat će se u četvrtak (27. rujna) u 19 sati na temu ‘Dobra stara vremena: Nostalgija u marketingu’ koju će voditi doc.dr.sc. Sandra Horvat sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Koordinatorica predavanja je mr.sc. Vesna Jurić Bulatović, voditeljica Odjela za marketing i veze s javnošću MUO.

Ulaz na predavanje je besplatan.

Komentiraj