Gledanost HTV 1 treći mjesec zaredom je u padu, a prema posljednjim podacima specijalizirane agencije AGB Nielsen, prvi program Hrvatske televizije u lipnju je imao 15,15 posto gledanosti – gotovo tri posto manje od ožujka kada je gledanost iznosila 18,01 posto.

Program Nove TV i dalje je najgledaniji u Hrvatskoj i u lipnju je imao 21,4 posto, a RTL s 14,32 posto gledanosti nastavlja trend približavanja HTV-u 1, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije (AEM).

 

  • U top deset najgledanijih emisija pet ih je s HTV-a 1, četiri je iz programa Nove TV, a jedna s HTV 2. RTL u lipnju nije imao niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

 

Prema istraživanju AGB Nielsena, najgledanija emisija u lipnju u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bio je prijenos nogometne utakmice Hrvatske i Italije na HTV1 s 20,96 posto, a slijedi epizoda dramske serije ‘Kud puklo na puklo’ na Novoj TV sa 17,08 posto AMR-a (average minute rating koji označava prosječan broj ili postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju).

U top deset najgledanijih emisija pet ih je s HTV-a 1, četiri je iz programa Nove TV, a jedna s HTV 2. RTL u lipnju nije imao niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Prema istraživanju, nastavlja se trend pada gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije – HTV 1 je u lipnju imao 15,15 posto, u svibnju 15,3 posto, a u travnju je iznosila 16,16 posto.

Istovremeno, gledanost HTV 3 i HTV 4 ustalila se na oko dva, odnosno oko četiri posto – treći program HTV-a ima 2,07 posto, a četvrti 3,98 posto SHR-a (share – prosječan udio u gledanosti pojedinog kanala od određene ciljne skupine koja u određenom trenutku gleda televiziju).

Prema istraživanju AGB Nielsena, u lipnju su gledatelji proveli 4,2 posto manje vremena uz televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u lipnju je iznosio 230 minuta, a u istom razdoblju prošle godine iznosio je 240 minuta.

 

Komentiraj

FOTO:Patrik Macek/Pixsell
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.