Splitski gradonačelnik Ivo Baldasar i direktor tvrtke ADRIA MM PRODUKCIJA d.o.o. Nikola Bušljeta u utorak su potpisali ugovor o sponzorstvu Ultra Europe Music Festivala 2016., vrijedan dva milijuna kuna, od kojih će najviše- 1,2 milijuna kuna biti za najam stadiona HNK Hajduka,  te 425 tisuća kuna za promidžbu Splita tijekom festivala.
Vlasnik stadiona HNK Hajduk na Poljudu je Grad Split, no kako klub ima 30- godišnju koncesiju  grad će umjesto organizatora Ultra Europe Festivala za najam stadiona Hajduku platiti 1,2 milijuna kuna.

Splitski gradonačelnik Ivo Baldasar rekao je kako je zadovoljan što je u Splitu i ove godine Ultra Europe Music Festival, i to veći nego prijašnjih godina, te je dodao da će – čim festival prođe – s organizatorom nastaviti razgovor za sljedeće godine. Dodao je kako mu je iznimno drago što je Ultra u Splitu jer to nije velika stvar samo za taj grad i Dalmaciju, nego i za cijelu zemlju. “Grad Split se kao destinacija uz pomoć tog festivala digao za stepenicu, a možda i nekoliko više”, ocijenio je Baldasar, dodajući da je i Hrvatska zahvaljujući tom festivalu dobila dodatnu turističku snagu. Također je rekao da su Splićani tijekom Ultre pokazali dobro lice i toplinu, ljubaznost i gostoljubivost te profesionalnost.

Nikola Bušljeta rekao je da Ultra za Split znači mnogo, od novih gostiju i novih poslovnih prilika, do marketinga grada, županije i države, veselja, sreće i radosti te stavljanja grada na mjesto koje mu pripada, a to je “top svjetski grad”. Ocijenio je da taj festival Splitu pomaže da pokaže kako je svjetska destinacija i da je grad u kojem Ultra Europe Music Festival najduže traje s obzirom na to da ostali festivali traju dva do tri dana, a splitski čak sedam.

Najavio je da u četvrtak počinje Ultra u Giraffe klubu, nakon čega će se tri dana održavati na stadionu Hajduka u Poljudu, zatim u ponedjeljak na bračkome Zlatnom ratu, u utorak u hvarskom hotelu Amfori, a u srijedu se seli na Vis na  tvrđavu Georgea III .

“U Split će do kraja tjedna doći direktori deset vodećih tvrtaka po Forbesu,  i više od tisuću multimilijunaša koji traže skrivanje identiteta. Oni će prije dolaska na Poljud avionima doletjeti sa svih strana svijeta. Primijetili smo i da je ove godine prisutan interes iz arapskih zemlja”, rekao je Bušljeta i dodao kako je Ultra u Splitu samo zbog zasluga grada Splita. Na novinarsko pitanje rekao kako cijena top DJ-eva raste 30 posto te da nijednom od njih cijena nije manja od nekoliko stotina tisuća eura.
Dogradonačelnik Goran Kovačević istaknuo je nemjerljiv doprinos Ultra festivala za Split jer ugostitelji, obrtnici, hotelijeri, taksisti i privatni iznajmljivači ostvaruju dodatne prihode, a preko tog festivala taje je grad ‘izbrendiran’. Odgovarajući na pitanje, rekao je kako najveći dio direktnih poreznih prihoda od Ultra Europe festivala ide u državnu blagajnu, a jedini porezni prihod koji Split direktno ostvaruje jest porez na potrošnju s obzirom na to da su se organizatori registrirali u tom gradu.

“Grad Split nije profitabilno poduzeće. Na nama je da stvorimo okruženje i potaknemo ovakva događanja da bi svi drugi u Splitu zaradili, pa da se to indirektno vrati u našu blagajnu”, rekao je Kovačević.

Dodao je da će gradska tvrtka Promet ove će godine od prodaje karata za Ultru za tri dana ostvariti dobit od pola milijuna kuna te da je Split za vrijeme prošlogodišnje Ultre zaradio pola milijuna kuna poreza od prihoda.

Po podatcima gradonačelnika Baldasara, prve se godine prodalo 35.000 karata, a prošle godine 50.000.

Komentiraj


FOTO:FaH
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.