U Zagrebu 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa

Autor:

23.04.2013., Zagreb - Okretiste autobusa u Voltinom jedno je od opasnijih u gradu zbog nedostatka adekvatnog kruznog toka te se autobusi moraju okretati voznjom unatrag prilikom cega cesto lupe u nadstresnicu na stanici. 
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Grad Zagreb od petka je bogatiji za 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa, prilagođenih za prijevoz osoba s invaliditetom te visokog ekološkog standarda, autobuse marke Iveco Crossway LE City, ZET je predstavio u krugu svog autobusnog pogona u Podsusedu, u nazočnosti gradonačelnika Milana Bandića.

“Sretni smo da obnavljamo vozni park s 30 novih autobusa prilagođenih za prijevoz osoba s invaliditetom, novi autobusi jamče da će se Zagrepčani voziti u boljim uvjetima, a to nam je intenca”, istaknuo je gradonačelnik.

Uz 30 gradskih nabavljen i jedan turistički autobus za potrebe Grada Zagreba, koji će biti predstavljen za 10-ak dana, kada će voziti svoju prvu turističku rutu, najavio je Bandić.

Zahvaljujući motorima Euro 6, novi poluniskopodni autobusi visokog su ekološkog standarda, a uz to su klimatizirani i opremljeni video nadzorima i rampama za ulazak osoba s invaliditetom, istaknula je voditeljica ZET-a Ljuba Romčević Žgela. Novi autobusi će voziti na prigradskim linijama, odnosno rubnim dijelovima Zagreba. Nabavljeni su putem leasinga, a ukupna im vrijednost iznosi 45 milijuna kuna. Cijena jednog autobusa je oko 1,3 milijuna kuna, rekla je Romčević Žgela.

Najavila je kako je u pripremi i nabava novih 40 autobusa, čija se isporuka očekuje do ljeta iduće godine.

Na pitanje novinara zašto su se odlučili za nabavu poluniskopodnih, a ne niskopodnih gradskih autobusa, voditeljica ZET-a je rekla da su autobusi povišeni samo u zadnjem dijelu, dok su kod ulaza i izlaza te na prvim i drugim vratima niskopodni. Odlučili smo se za poluniskopodne autobuse jer smo ih za isti novac dobili puno više i osigurali smo putnicima kvalitetniji prijevoz jer su autobusi novi i ekološki prilagodljiviji, objasnila je.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.