Predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko u petak je na zagrebačkom Općinskom građanskom sudu nepravomoćno dobio spor protiv tjednika Nacional koji bi mu trebao isplatiti 70.000 kuna zbog objavljenog intervjua s Josipom Manolićem u kojem je ustvrdio da je Karamarko radio za Udbu.

Nacional, prema presudi, mora ukloniti sporni intervju sa svoje internetske stranice te presudu objaviti u cijelosti. Na izricanju presude nisu bili Tomislav Karamarko ni glavni urednik Nacionala Berislav Jelinić, a Karamarkov odvjetnik Veljko Miljević najavio je žalbu navodeći da je dosuđeni iznos premali.

Odvjetnica Nacionala Ivana Saucha je nakon presude istaknula da su povrijeđen osnove parničnog postupka jer je odbijen prijedlog da se sasluša i glavni urednik Nacionala Berislav Jelinić. Ustvrdila je i da se presudom šalje jako loša poruka medijima te da je protivna praksi Europskog suda za ljudska prava.

>> Sramotna presuda protiv Nacionala poruka je svim hrvatskim medijima i novinarima da paze što rade

Autorica intervjua i zamjenica glavnog urednika Nacionala Orhidea Gaura Hodak istaknula je da je sporni intervju koji je radila s Manolićem bio autoriziran te da u formi intervjua ne treba tražiti potvrdu izrečenog kod druge strane.

“Ovo je poruka svim medijima – pazite što radite, pazite što objavljujete, pazite s kim pričate”, rekla je Gaura.

Sadržaj presude koja još jednom pokazuje stanje medijskih sloboda u Hrvatskoj objavljujemo u cijelosti

Komentiraj

PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.