Tvrtka Ledo s četrdesetičetiri nove vrste sladoleda spremna za najslađu ljetnu sezonu

Autor:

Ledo

Tvrtka Ledo s četrdesetičetiri nove vrste sladoleda spremna je za najslađu ljetnu sezonu.

Poseban naglasak na inovacije, do sad neviđene kombinacije okusa samo su dio novosti koje je Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda predstavio pred novu ljetnu sezonu.

“Pripremili smo se bolje nego ikad i izrazito smo optimistični, osobno vjerujem da ćemo ove godine srušiti sve rekorde i tako ostvariti najbolju godinu do sad. Optimizam gradimo na brojnim inovativnim proizvodima, ciljamo nove potrošačke niše i uvodimo nove kategorije. Na tržištu otvaramo sladolednu sezonu s 44 nova sladoleda” izjavila je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Ledo d.d.

Među inovacijama ove sladoledne sezone izdvaja se Hešteg, sladoled na dva štapića, jedinstven po svom obliku. Radi se o sladoledu koji kombinira ukusnu kombinaciju vanilije s preljevom od naranče.

I King obitelj dobila je dva nova člana, King Love i King Caramel Adventure, koji su već pronašli svoje obožavatelje.

Ponuda sladoleda u kornetu ove je sezone obogaćena novim članovima Lješnjak i Malina Cake, a tu je i posebni Kornet Cookie, prvi sladoled u tamnom kornetu.

U segmentu obiteljskih pakiranja Ledo proširuje svoju ponudu Quattro pakiranja sa savršenim kombinacijama okusa i zabavu za cijelu obitelju, a uz Ledo torte svaki trenutak moguće je učiniti posebnim.

Ledo u svom cjelokupnom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.

Na svjetskoj razini Ledo je prepoznat kao dobar partner i ima jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih tvrtki te bilježi godišnji rast izvoza 30 posto na tržištima izvan regije.

Ledo je u čast najomiljene slastice i ove godine pripremio nezaboravnu zabavu na jedinom prazniku sladoleda – SladoleDanu, koji će se održati u subotu 21. svibnja u Maksimiru.

Dobrodošli su svi ljubitelji sladoleda, veliki i mali. Ovogodišnje izdanje SladoleDana dodatno je upotpunjeno humanitarnom akcijom – u suradnji sa štićenicima doma SOS Dječje selo Lekenik, Ledo je pripremio posebne SladoleDan majice koje će svi posjetitelji moći kupiti po promotivnoj cijeni od 30kn.

Cjelokupan prihod od prodaje namijenjen je za djecu iz doma SOS Dječje selo Lekenik…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)